Debuttrailer från WarDevil

Robot
Medlem
Debuttrailer från WarDevil

Synd att det ska vara en så trist trailer. Spelet har potential att bli riktigt bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

^- Visst har det potential! Eftersom vi knappt inte vet NÅGOT om spelet.

lite slöseri med bra CG rendering and shit :/ annars kanske det är helt ok. låter lite mjäkigt med tanke på titeln men kan bli ett bra slaktar spel


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Bara jag som störde mig på hur långa ben personen hade? :D:D
Var inte heller direkt den bästa trailern man har sett...

Medlem

Sämsta trailern någonsin typ.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

lite slöseri med bra CG rendering and shit :/ annars kanske det är helt ok. låter lite mjäkigt med tanke på titeln men kan bli ett bra slaktar spel

det där är in game så du vet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Miljön verkar ju lite härlig, det här är en teaser helt klart för nu vill jag se gameplay.

Medlem

Hmm.. tyckte jag kände igen namnet, Såg videos från detta 2005-2006 någonting.
Kul att det fortfarande lever, även om takten är en smula långsam.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ingen som vet vad det ska vara för typ av spel? Jag får lite Diablo-vibbar, kan det stämma?


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Medlem

Den sa då inte mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker att snubben hade en aning smal midja, även hans ben var rätt smala... tyckte han var väldigt skumt formad iaf.

Spelet verkar dock helt okej! Jag gillar stämningen i denna teaser.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar