Update 6 [Zombie Survival RPG]

Medlem
Update 6 [Zombie Survival RPG]

*Yuri börjar hälla upp sitt glas med vodka, till Nikolai*

Vill du ha ett glas, Nikolai?

"Tack, gärna."

*Yuri ger glaset till Nikolai, som han sveper snabbt*

Vi borde gå över till ditt hus och kolla tycker jag, jag själv är lite nyfiken över den här historian som du berättade för mig också.

"Gå, gå du... jag, måste vila..."

*Yuri är fortfarande osäker på Nikolais historia och vill gärna se hur Alyona mår, om Nikolai har misshandlat henne.*

Bäst jag tar med yxan, ifall Nikolai skulle bli våldsam och använda den mot mig, tänker Yuri

*KRASCH*

Vad i?!

Vad fan?!

"Det... det är Alyona!!!!!"

Slut på update, skriv vad ni vill ska ske osv, deadline 22:00 Idag, lördag.

#blogg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Update 6 [Zombie Survival RPG]

Fråga henne vad i helvete hon håller på med. Blir det... "omständigt" så är det slice and dice som gäller. Glöm inte att hålla koll på Nikolai, han kanske inte uppskattar att andra slår hans fru.

Medlem

Eh ja, deadline kl 20:00 imorgon, söndag.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Yuri håller yxan framför sig som för att stöta bort någon och går fram till fönstret, redo för att försvara sig om det behövs. Han ropar till Nikolai att han ska låsa ytterdörren för säkerhets skull.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Deadline är till klockan 20:00 idag, måndag.
Om det inte visar sig att ni har enat er i eran åsikt så kommer jag ta och slumpa fram vilket av besluten som väljs, och kommer fortsätta göra så i framtida uppdateringar för att få upp tempot på den här LPn.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ok slumpade nu, och det blir Ariaths plan.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Sweet:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar