Tips om MP3-spelare

Flakmonkey
Tips om MP3-spelare

Min iPod Shuffle har börjat strula och jag tänkte därför önska mig en ny lätt och billig MP3-spelare i julklapp... Jag behöver inte mycket utrymme alls, 512 MB duger alldeles utmärkt och finesser är inget måste alls. Använder den mest när jag är ute och går och då vill jag hellre att jag inte ska märka av den alls, så liten och nätt är en rätt hög prioritet.

Tittat runt lite själv och såg att det kommit ut någon ny version av iPod Shuffle och den såg intressant ut, men jag undrar om det finns något annat alternativ?

Vi talar alltså om prisklassen upp till 900 spänn eller något liknande... så har ni tips, kom med dem här

Inaktiv

hade innan jag skaffade ipod en Creative ZEN NANO och den funka väldigt bra, rekommenderar den starkt.

Medlem
Skrivet av priZma:

hade innan jag skaffade ipod en Creative ZEN NANO och den funka väldigt bra, rekommenderar den starkt.

Jag har en likadan, och jag är precis lika nöjd. Toppenmaskin det där!:heart:


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Har tänkt köpa en SONY NETWORK WALKMAN NW-E002 512MB, verkar bra och billig.

En mod som postar i fel forum?

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

En mod som postar i fel forum?

Alla kan göra misstag


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Vi talar alltså om prisklassen upp till 900 spänn eller något liknande... så har ni tips, kom med dem här

SONY NETWORK WALKMAN NW-S202 512MB, 895 SEK
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010098374

CREATIVE MUVO V100 512MB 450 SEK
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010097646

Medlem

Använd Mobilen!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Om du inte har krav på ipod Kan jag rekommendera sandisk mp3spelare bara kört med sansa 150 men den är helt underbar liten och nätt.

Finns ju nu mycket nyare modeller under 1000lappen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Flakmonkey

Tackar för tipsen Tror nog att det blir en SONY NETWORK WALKMAN NW-E002 512MB. Har fått goda omdömen och ser rätt het ut

Och apropå flyttandet av tråden så gjorde jag ett litet misstag där ja, men jag flyttade den ju rätt själv sen iaf

Medlem
1
Skriv svar