Take Two stämmer Chicago

Medlem
Take Two stämmer Chicago

Bra att Take Two stämmer dom Har varit annat om dom hade pratat om det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

bra grejer..så kanske dom får in lite cash till en pc version ^^

Medlem

Hoppsan, inte mkt begärt där inte ^^

Vila i frid

Mja, 300 000 dollar är faktiskt inte mycket pengar i de kretsarna, är som att stämma SL på 40 kronor.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Det handlar mer om PR och principer i det här fallet tror jag. Bryter företag kontrakt så ska de stämmas.

Medlem
Skrivet av dosman:

Det handlar mer om PR och principer i det här fallet tror jag. Bryter företag kontrakt så ska de stämmas.

jo precis. och på dom grunderna med. folk som klagat att dom på nåt sätt skulle negativt påverka är dom som tillåter sig själva att påverkas. also sån som har för lite problem i deras liv. amerikaner över lag.

Medlem

Det känns som att de kräver en lägre summa just för att det antagligen gör det lättare för dem att vinna.

Inaktiv

spelar summan man stämmer någon på nån roll ens?

Medlem

Det är inte annat än rätt.

Inaktiv
Medlem

Bra! Hoppas dom vinner!

Och sätt fart med PC versionen!!!
Vill spela nu!!!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Mjo om det är kontraktsbrott så är det

Medlem

Och som vanligt så är fox inblandat i "spelhysterin"...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hahaha, it could only happen in America.

Medlem
Skrivet av TiCyB:

Det känns som att de kräver en lägre summa just för att det antagligen gör det lättare för dem att vinna.

300k plus att CTA ska köra igång kampanjen igen. Inte för att jag tror att en kampanj är nödvändigt, GTA är redan hypat till skyarna Lär nog bli en schysst firmafest för dom pengarna

Inaktiv

"en reporter på tv-kanalen Fox News ska ha ifrågasatt hur reklamen kan få vara kvar trots en pågående brottsvåg i Chicago."

Den dagen då dom fattar att spel inte skapar brottslingar har dom vunnit mycket, fattigdom, utanförskap, våld i hemmet osv kanske har större effekt? en smäll av farsan när man är liten vs en kopia av GTA IV, vilket får störst effekt? men vafan vet jag..

Medlem

Bryter man ett kontrakt får man skylla sig själv. Helt rätt av Take Two.

Medlem
Skrivet av Aresz:

"en reporter på tv-kanalen Fox News ska ha ifrågasatt hur reklamen kan få vara kvar trots en pågående brottsvåg i Chicago."

Den dagen då dom fattar att spel inte skapar brottslingar har dom vunnit mycket, fattigdom, utanförskap, våld i hemmet osv kanske har större effekt? en smäll av farsan när man är liten vs en kopia av GTA IV, vilket får störst effekt? men vafan vet jag..

När nänkarnas media drar huvudet ur arslet så har dom vunnit mycket.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar