Project Origin dubbelfilmat

Robot
Medlem
Project Origin dubbelfilmat

Dessa filmer har redan släppts för länge sen på gametrailers.com


signatur

cags

Medlem

Ser bra jävla vackert ut <3

Medlem

Grafisk sett är det okej, men de borde arbeta mer på skuggor och ljus, ser så upplyst ut!

Tyckte inte spelet verkade så intressant, såg mest ut som en stor mass slakt ju. Men ska i alla fall bli kul och ta upp där det slutade i Perseus Mendeus eller hur man stavar det.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

ehm.. ser lite lol med att man får köra en robot liknande sak.. ser ut som att spelet byter riktningt=(....

Medlem

Tufft att de nämner Shogo. Ett nytt Shogo skulle man ju gärna vilja se

Medlem

Shogo var ett sketkul spel när det begav sig. Detta ser inte riktigt lika intressant ut, dock. Men Monolith har onekligen bevisat att dom kan göra kul "mecha" spel så en liten avstickare i det här spelet kan nog bli kul.


signatur
Medlem

jag tror det kommer bli riktigt bra. fear var ju hur grymt som helst så jag har höga förhoppningar.

Medlem

Jag hade inget problem med de trånga korridorerna, jag tyckte att det bidrog till stämningen. Det verkar nu som om dom nu har gått ifrån det läbbiga och sattsar mer på action (vilket iof gäller F.E.A.R också). Men Projekt Origon verkar ju bli förjäkla bra i alla fall

Skrivet av Tommy_h:

Men ska i alla fall bli kul och ta upp där det slutade i Perseus Mendeus eller hur man stavar det.

Vad jag har hört tar Projekt Origin vid där F.E.A.R slutade, och inte där expansionerna slutar. Tack och lov


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

tänkte eftersom att hela staden ödeläggs av en stor explosion i expansionen och staden där såg demolerad ut:P


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tommy_H: hm, det är väl i slutet av FEAR som staden blir ödelagd.

Ontopic: ser nice ut, hade varit kul att fightas i lite ljusare miljöer.

Medlem

Perseus Mendeus, ser lite lol, riktningt, Projekt Origon ????? vafan är det Bli Stenad dagen idag?
Och varför har ingen informerat mig om det?

Älskar F.E.A.R och det här ser fan underbart ut. Gr8 shit!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av mullins:

Tommy_H: hm, det är väl i slutet av FEAR som staden blir ödelagd.

Eller kanske i båda? Även i den första expansionen då alla utspelar sig under samma tidsrymd men med olika karaktärer.

/ LordDaimos

Medlem

Gief Shogo 2!!

Shogo, AvP2, NoLF, NoLF2, FEAR, fan va Monolith har klämt ur sig bra titlar genom åren, så ett Shogo 2 tycker jag de direkt ska börja arbeta på!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av mullins:

Tommy_H: hm, det är väl i slutet av FEAR som staden blir ödelagd.

Eller kanske i båda? Även i den första expansionen då alla utspelar sig under samma tidsrymd men med olika karaktärer.

/ LordDaimos

Det har du nog rätt i, hur som helst blir det nog kul=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem

Ska bli jevligt intressant ^^

Inaktiv

fiNt fiNt


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

ser så jävla mkt bättre ut än persus mandate iaf.. hua vilket kasst spel det var >_<

Medlem

Cool idé


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Han fick det att låta så speciellt när man kunde förstöra fordon, döda gubbar och spränga byggnader.

Medlem

Ser onekligen bra ut. Speciellt som Katana sa om Perseus Mandate som sög gurka totalt, inte värt pengarna någonstans.

Shogo2 hade kanske, kanske, varit trevligt, frågan är bara om man vill se ett så bra minne av ett spel bli förstört i ett nytt spel (då får de allt göra det riktigt, riktigt bra)

och LocSin, gjorde inte monolith Blood och Claw också? Bara att lägga till listan på fullständigt kompetenta spel som de faktiskt producerat.

Medlem

Låt oss hoppas, kan bli kul ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Boulund:

Ser onekligen bra ut. Speciellt som Katana sa om Perseus Mandate som sög gurka totalt, inte värt pengarna någonstans.

Shogo2 hade kanske, kanske, varit trevligt, frågan är bara om man vill se ett så bra minne av ett spel bli förstört i ett nytt spel (då får de allt göra det riktigt, riktigt bra)

och LocSin, gjorde inte monolith Blood och Claw också? Bara att lägga till listan på fullständigt kompetenta spel som de faktiskt producerat.

Jepp det stämmer nog bra, iaf Blood 1-2 iaf, Claw är jag osäker på.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Coolt med mechan där.

1
Skriv svar