Tävling - vinn tangentbordet Zboard

Robot
Tävling - vinn tangentbordet Zboard
Medlem
Tävling - vinn tangentbordet Zboard

Man kanske har chansen att vinna för en gångs skull.. Känns som det är samma som vinner hela tiden.

Medlem

Coolt
vore fräckt att testa ett sånt tangentbord. Passar perfekt nu när sambon börjat klaga på att mitt nuvarande låter så högt när jag skriver (alt. lirar nåt)

Medlem

Ska nog passa på att köpa en nu när det är inne


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Det flyger ut tävlingar hela tiden, men jag avstår. Gillar inte designen!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tangentbord är en bruksvara!

Medlem

Hoppas att man vinner, men jag lär ju inte göra det.

MIN TUR ATT VINNA!!! (inte....:()


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Med denna ska jag ägz0r alla... eller åtminståne nån hoppas jag... kanske...

Förutsatt att jag vinner

Edit:
btw, med reservation för att verka dum, har detta tangentbord svensk layout?

Medlem

Ja den har en svensk layout. Hoppas att jag vinner, skulle vara bra nu när mitt förra gick sönder och jag fick ta något gammalt som vi hade på vinden^^

Inaktiv

Jag hade ett sånt tangentbort....Jag hatade det!!!


signatur

<Skriv in Signatur här>

Medlem

må det mest oseriösa svaret vinna!:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Hagma:

Jag hade ett sånt tangentbort....Jag hatade det!!!

Får man fråga varför.? Jag har funderat på ett Z-board ganska länge.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hoppas jag vinner skulle passa utmärkt till min nya dator som kommer någon gång i veckan.

Inaktiv

Köpte ett Zboard när det släpptes... Har använd det sen dess (det jag skriver på nu) och det har aldrig svikit mig :P...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Rekommenderar väl inte direkt ett Zboard. Vann ett i FZs tävling och det är ett helt okej tangentbord, men det var även mitt förra standard-tangentbord. Gaming-layouten är rätt onödig, och jag har aldrig använt (förstått mig på) den. Smaken är som baken.

Medlem

skulle vara skönt med ett tangentbord där inte wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hänger sig..


signatur

woop woop

Medlem

YES!, då vinner man mathcer.. no wait. det är för nubs som inte hittar knapparna på ett vanligt tangentbord..

Medlem

Hoppas jag vinner, behöver ett för Age of Conan

Medlem

Synd att det inte hade mer blingbling, dioder, LCD-skärm och andra svincoola saker!

Att folk ens köper såna där gaming-tangentbord är bortom mitt förstånd. Meh.

Medlem

Hade själv inte haft något emot ett nytt tangentbord, har kört med mitt sen 2000-01, det må se helt nytt ut men är man en snål jävel som går omkring och diskar sitt tangentbord så är man, svårt att låta bli när man ser allt äckligt skit under tangenterna när solen står på ;D

Medlem

Vill gärna vinna och testa en sån, men antar att chansen att vinna en till tävling är obefintlig

Medlem

Kul Mer tävlingar till folket

Medlem
Medlem

Jag har haft ett sådant i ca. tre år, inte längre dock. Jag försökte mig på att använda någon gaming-knappsats, men när jag bytte så slutade tangentbordet att funka ibland, inte så skoj när man är ingame. Sen så började det inte funka om jag ens kopplade ur och in tangentbordet ur USB-porten vilket resulterade i att jag behövde starta om datorn. Helt värdelöst, ett tag efter kom det nya drivrutiner, "Jippi" tänkte jag, laddade ner dem och testade, precis samma problem som innan fast den här gången fick man med någon sak som man tydligen ska kunna göra makros eller någonting sånt med, fast jag fattade aldrig hur det funkade.

Sedan förra formateringen så har jag inte använt drivrutinerna över huvud taget (har annat tangentbord till och med) och ja, det är svensk layout. Den som sa att han ville ha ett tyst tangentbord råder jag att köpa ett tangentbord med platta knappar (som på laptops), detta tangentbord är inte tyst.

Så ha inte för höga förväntningar! Nice att FZ har tävlingar iaf.!

Ohhh, om jag vinner...kommer nog bli perfekt till AoC som jag förbokat.

Skrivet av j4ger:

skulle vara skönt med ett tangentbord där inte wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hänger sig..

Det är ett inbyggt anti-camping-system.

Medlem

skulle vara trevligt att byta ut det gamla, det har ju iaf inga wondowsknappar men att det klarar av en max 2 knappar smatidigt är lite surt

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Man kanske har chansen att vinna för en gångs skull.. Känns som det är samma som vinner hela tiden.

DU gör ju inget annat en o gnäller. GNÄLL GNÄLL GNÄLL. Kan du inte bara hålla käften? Vadå samma som vinner hela tiden? Snälla sluta komma med så grundlösa påståenden, mupp är vad du är.

FÖ Suger dessa något fatalt mycket. De är så jäkla plastiga och det är verkligen ingen skön känsla i knapparna, det rasslar om dom och det är en hyffsat hög kant i framkant som gör att man helst ska sitta en bit "över dem" och ha armarna rakt nedåt för att inte störas av kanten. Sen att programet för att göra egna "macron" etc för alla special tangenter är helt kass är en annan femma.

Medlem
Skrivet av misaer:

skulle vara trevligt att byta ut det gamla, det har ju iaf inga wondowsknappar men att det klarar av en max 2 knappar smatidigt är lite surt

2 knappar samtidigt. arghhh.....

då e de inget för mig


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av bondmaster:
Skrivet av misaer:

skulle vara trevligt att byta ut det gamla, det har ju iaf inga wondowsknappar men att det klarar av en max 2 knappar smatidigt är lite surt

2 knappar samtidigt. arghhh.....

då e de inget för mig

Vet inte om du missförstod det där:
misaers gamla tangentbord klarar max 2 knappar samtidigt.
Dvs inte Zboard.

12
Skriv svar