Tävling - vinn tangentbordet Zboard

Medlem
Skrivet av erge:

Synd att det inte hade mer blingbling, dioder, LCD-skärm och andra svincoola saker!

Att folk ens köper såna där gaming-tangentbord är bortom mitt förstånd. Meh.

Kan ju säga att en av sakerna som gjorde att jag valde ett G15 var makro knapparna, så skönt att kunna binda t.ex. internet eller word mm. till de


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tja, kan väl vara kul med ett nytt tangentbord, så slipper man städa ur allt äckel ur sitt nuvarande ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Har haft mitt Microsoft Internet Keyboard sen 2000. Visst är en massa tangenter helt blanka och vänsta hörnet (nära < och z knapparna) helt utslitet men jag diggar detta tgntbord - har tvättat ur och putsat till det 5-6 gånger. Har t.o.m köpt 2 st nya logitechbord med gått tillbaka till gamla trotjänaren eftersom den känns bäst. Jefligt bra kvalitet på grejjorna eftersom den har hållt snart ett decennium av daglig användning!


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:
Skrivet av bondmaster:
Skrivet av misaer:

skulle vara trevligt att byta ut det gamla, det har ju iaf inga wondowsknappar men att det klarar av en max 2 knappar smatidigt är lite surt

2 knappar samtidigt. arghhh.....

då e de inget för mig

Vet inte om du missförstod det där:
misaers gamla tangentbord klarar max 2 knappar samtidigt.
Dvs inte Zboard.

Precis

12
Skriv svar