Bad Company får Conquest-läge

Robot
Medlem
Bad Company får Conquest-läge

OMGOMGMOGMOGMOMOGMOG, grymt rättare sagt.

Edit: Gold Rush?, Det här är goldrush!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

grymt vad mer kan man säga


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Medlem

Yay, conquest

Medlem

Tycker om att EA lyssnar på fansen!

Jättemånga som har beklagat sig på officiella forumet att de inte tänkte köpa spelet om det inte finns Conquest, bla-bla.

Ett annat hett ämne är ju dem som inte vill köpa spelet pga dålig klan support i och med begränsad mikrofon komunikation. Undra om de kommer göra nåt åt det också.

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Tycker om att EA lyssnar på fansen!

Jättemånga som har beklagat sig på officiella forumet att de inte tänkte köpa spelet om det inte finns Conquest, bla-bla.

Ett annat hett ämne är ju dem som inte vill köpa spelet pga dålig klan support i och med begränsad mikrofon komunikation. Undra om de kommer göra nåt åt det också.

...du menar DICE.
EA - utgivare
DICE - utvecklare


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Conquest är så tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ptr
Medlem

vad innebär Conquest? hur spelar man då? har inte spelat de tidigare battlefield spelen, men det här kommer jag köpa for sure!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Edit: Gold Rush?, Det här är goldrush!

Antar att du menar att det här är goldrush.
Tja.... det finns faktiskt ännu äldre lir med det namnet. Har för mig att det var ett spel till Amiga som släpptes för cirkus 20 år sedan.

Medlem

wiee :P,
Skall köpa en krysslåda lagom till detta lilla spelish.

Medlem

Vad är battlefield utan conquest? ^^

Medlem

Nej, det HÄR är gold rush

Gold Rushes


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Menart bf utan conqest...

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av FoxeN:

Tycker om att EA lyssnar på fansen!

Jättemånga som har beklagat sig på officiella forumet att de inte tänkte köpa spelet om det inte finns Conquest, bla-bla.

Ett annat hett ämne är ju dem som inte vill köpa spelet pga dålig klan support i och med begränsad mikrofon komunikation. Undra om de kommer göra nåt åt det också.

...du menar DICE.
EA - utgivare
DICE - utvecklare

...du menar EA DICE
EA DICE - studio ägd av EA

Inaktiv

ctf skulle oxå vara kul om de var med för då blir det ultimat teamwork


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av ptr:

vad innebär Conquest? hur spelar man då? har inte spelat de tidigare battlefield spelen, men det här kommer jag köpa for sure!

Kan ta Battlefield 1942 som exempel. På kartan finns ett gäng punkter man ska ta över. Ju mer punkter man har desto mer förlorar motståndaren tickets (varje lag börjar med låt oss säga 500 var, vilka ständigt reduceras via att man antingen blir dödad eller att man har för få punkter på kartan.)

Nu blev de kanske lite krångligt men jag hoppas du förstår


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Menade faktiskt EA eftersom DICE endast utvecklar spelet, EA bestämmer tex sånna här saker. Min uppfattning iaf.

1
Skriv svar