Race Driver: Grid-demo i veckan

Robot
Medlem
Race Driver: Grid-demo i veckan

Mumma

Medlem

YEEEEEEEEEEES
fy fan vad glad jag blir :D:D , ska köpa detta om det äger :D:D:D:P

Medlem

Weee


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Satan i gatan..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

verkar fint...

Medlem
Medlem

fan att min 360 RRoD'ade förra veckan då
Velat pröva grid jättelänge

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

fan att min 360 RRoD'ade förra veckan då
Velat pröva grid jättelänge

Pc o_O?

Inaktiv

fan vad jag längtar, så många kungliga spel till ps3an som väntas inom kort. kan knappt bärga mig tills man kan ut och rejsa online i detta spel!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Nej fyfan vad kul det ska bli See ya online på PSN !

Avstängd

Ser bra ut det jag har sett iaf... Hoppas demon inte suger. Detta blir nog ett köp.

Medlem
Skrivet av Wessan:

Mumma

Du sa det bäst, mumma!

Medlem

Såg snyggt ut. Men alla bilspel är ju likadana, kanske därför de kallas just bilspel Kommer tankas till 360 iallafall.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Jokkocze:

fan att min 360 RRoD'ade förra veckan då
Velat pröva grid jättelänge

Pc o_O?

"RRoD" på pc är bra mycket jobbigare och oftast dyrare
been there done that..

min xbox ha funkat felfritt i 5månader nu peppar peppar.. min pc ha funkat felfritt i 1år nu.. peppar peppar

Medlem

Ursäkta den oinvigde, men är detta ett spel av typen NFS:U eller mer åt LFS-hållet?
Grafikmässigt ser det ju ut som NFS ungefär, men det är ändå någonting i filmen som tilltalar mig

Medlem
Skrivet av Boulund:

Ursäkta den oinvigde, men är detta ett spel av typen NFS:U eller mer åt LFS-hållet?
Grafikmässigt ser det ju ut som NFS ungefär, men det är ändå någonting i filmen som tilltalar mig

Tror nog det blir bra mycket mer än vad NFS någonsin kan drömma om att bli om dem inte skärper till sig något.

Eller jag hoppas det iaf, realism is the shit annars kan det va, Live for Speed är herren på täppan i min bok just nu (fast det vet du nog ;D), hoppas detta iaf kan underhålla mig nån månad gärna mer.

Pro Street skulle vara realistiskt men det kändes mest som man gled omkring på banorna då fysiken kändes överdriven som bara den, tror inte en liten extra del gör så sjukt stor skillnad som vissa delar gjorde.

Sen är den här filmen inte in-game, ganska intetsägande och tbh väldigt stel bitvis, kolla på den som finns i filarkivet med in-game grafik och gameplay, helt sjukt impad blir man.

Medlem
Skrivet av zauii89:

YEEEEEEEEEEES
fy fan vad glad jag blir :D:D , ska köpa detta om det äger :D:D:D:P

Om du köper det så äger du ju det...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Naaaäääääääääääääääähhh !!
Jag är skeptisk..


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

hoppas fan på att dom inte gör det till ett skit konsolspel till pc som NFS. ingen känsla i styrningen alls, det var som att man "gled" in i banan man skulle köra i. Om man kom utanför eller för snabbt, ne då gick det inte att köra helt plötsligt...?
Codemasters har varit rätt duktiga på racing, eller bäst, så förhoppningarna är stora denna gång.

Medlem
Inaktiv

fan vad kul! ser fram emot att testa.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av Boulund:

Ursäkta den oinvigde, men är detta ett spel av typen NFS:U eller mer åt LFS-hållet?
Grafikmässigt ser det ju ut som NFS ungefär, men det är ändå någonting i filmen som tilltalar mig

Tror nog det blir bra mycket mer än vad NFS någonsin kan drömma om att bli om dem inte skärper till sig något.

Eller jag hoppas det iaf, realism is the shit annars kan det va, Live for Speed är herren på täppan i min bok just nu (fast det vet du nog ;D), hoppas detta iaf kan underhålla mig nån månad gärna mer.

Pro Street skulle vara realistiskt men det kändes mest som man gled omkring på banorna då fysiken kändes överdriven som bara den, tror inte en liten extra del gör så sjukt stor skillnad som vissa delar gjorde.

Sen är den här filmen inte in-game, ganska intetsägande och tbh väldigt stel bitvis, kolla på den som finns i filarkivet med in-game grafik och gameplay, helt sjukt impad blir man.

Urk. NFS tar jag inte i med tång, man kör bara marginellt sämre om man blundar och håller in gasen jämfört med om man försöker "glida" bilen genom kurvorna.

Realism som i GTR/LFS samt en vässad "DiRT"-motor plus massivt mycket innehåll, så vill jag att det ska bli, det är tunt med bilspel värda sitt namn på PC atm.


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Urk. NFS tar jag inte i med tång, man kör bara marginellt sämre om man blundar och håller in gasen jämfört med om man försöker "glida" bilen genom kurvorna.

Nä, i NFS fick man ju stänga av alla hjälpmedel för att man skulle kunna få någon någorlunda kontroll på åbäket, och då var den ändå urusel.

Skrivet av 3.14raten:

Realism som i GTR/LFS samt en vässad "DiRT"-motor plus massivt mycket innehåll, så vill jag att det ska bli, det är tunt med bilspel värda sitt namn på PC atm.

Och det är typ exakt det jag hoppas på också, gillade inte GTR dock så jag lutar väl mer åt LFS.

Medlem

blir nog en lagom blandning mellan arkad och realism, tror varken de blir något NFS eller Rfactor utan något mitt emellan.

Medlem

Nja jag vet inte rikdigt vad jag ska tro. Minns den helt värdelösa toca serien aldeles för bra. Sen var ju inte dirt heller någon hit tycker jag. Nåja blir att dra ner det och testa i alla fall.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

bästa bilspelen är ju LFS o forza motorsport 2 till boxen.. dom ha fått till skön känsla i det spelet.. gtr 3 hoppas jag på att fått till det sista för bra realism.

när dom intervjua nån japan drifter så sa han att man kan känna om bilen släpper osv.. låter som känslan kan finnas men kan ju va säljknep åh

Medlem

När kommer demot? Redan Onsdag (Torsdag) idag ju, fan vad man längtat!

Medlem

Har spelat PS3 demot. Riktigt skön spelkänsla.
Gillade Banracingen bäst, med M3:an. Driftingen var också kul.

1
Skriv svar