Battlefield: Bad Companys extravapen filmade

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Companys extravapen filmade

Jävlar va najs om ett demo kommer snart Skall se på alla filmerna nu

Medlem

Gillar sniper mest.
Bra video!

Ska nog skaffa en konsol pga detta spel


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inga "wow" vapen direkt.. Hagelbrakare i ett spel som har öppna kartor är ju lika effektivt som kasta sten på motståndaren


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Det var ett par saftiga jävlar. Nä men som LocSin. Ett ärtrör är ungefär lika effektivt.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Hur många vapen är det som är upplåsta när man köper spelet? Är det alla utom 5 vapen som man kan få vid rank 25 eller via gold edition eller är det fler än 5 oupplåsta vapen? Har inte riktigt begripigt mig på detta?:\

Medlem

Lol en UZI?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Ser ju ungefär ut som bf2 förutom explosionerna

Medlem

Fortfarande ser animationer och ragdoll-fysiken helt fel ut enligt mig. Gör väl inte så mycket när man spelar men det blir ett extra störmoment och dom borde verkligen ha fått till det bättre vid det här laget!

Medlem
Skrivet av Ymer:

Ser ju ungefär ut som bf2 förutom explosionerna

Alltid nån liten besserwisser som ska komma och påstå massa jävla skit...

Ja, det e ju jävligt likt BF2!!!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Gillar sniper mest.
Bra video!

Ska nog skaffa en konsol pga detta spel

Samma här :D:up:

Medlem

Dem här trailers demostrerar ju i princip ingeting.

Medlem

Dice har nog aldrig fått ragdolls att se vettiga ut. Finns ju ett flertal spel som har fått ragdolls att åtminstone se hyfsat vettiga ut men i BF serien har det bara sett skumt ut med gubbar som studsar till när dom dör och fladdrar som om dom vore gjorda av papper.

Annars ser ju spelet riktigt trevligt ut även om förstörelse är överdriven (såklart) i alla trailers osv. Men klart ett steg framåt när man kan skjuta hål i väggen på hus, dock inget revolutionerande.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av thecleffz:

Hur många vapen är det som är upplåsta när man köper spelet? Är det alla utom 5 vapen som man kan få vid rank 25 eller via gold edition eller är det fler än 5 oupplåsta vapen? Har inte riktigt begripigt mig på detta?:\

Vad jag har förstått så är det 10 vapen som är låsta. 5 av dem får man vid rank 25 eller genom att köpa Gold Edition. Dom andra 5 får man genom att signa upp på newsletters etc. (Om du kollar på slutet av all filmerna så står vad du måste göra för att få dom) eller genom att ladda ner dom på Xbox Live Marketplace/PSN Store (kostar säkert några kronor)

Medlem

Demo innan releasen vore trevligt, bara det inte är MP

Medlem

I slutut av Sniper trailern så står det Pre-oder Battlefield bad company at ww.findallfive.com and receive the recon weapon unlock! Det måste väl finnas något annat sätt att få snipern utan att beställa via online?:( Själv brukar jag köpa spelen i butik, vilket jag föredrar. Att man bara kan få snipern via online tycker jag verkar konstigt oftast är onlinebutiker inte direkt billigare vid releasen än vad de vanliga butikerna är. Ibland kostar det lika mycket i butiken som online eller så är det till och med billigare i butik, och man vill ju köpa spelet så billigt som möjligt. Jag kommer inte köpa online vilket jag tror kommer bli dyrare men om man bara kan få snipern på onlinebeställning så kommer folk säkert att beställa online och möjligtvis ha fördel i spelet då många andra inte har den Snipern. Om det är så är det dåligt DICE.:down:

ptr
Medlem
Skrivet av thecleffz:

I slutut av Sniper trailern så står det Pre-oder Battlefield bad company at ww.findallfive.com and receive the recon weapon unlock! Det måste väl finnas något annat sätt att få snipern utan att beställa via online?:( Själv brukar jag köpa spelen i butik, vilket jag föredrar. Att man bara kan få snipern via online tycker jag verkar konstigt oftast är onlinebutiker inte direkt billigare vid releasen än vad de vanliga butikerna är. Ibland kostar det lika mycket i butiken som online eller så är det till och med billigare i butik, och man vill ju köpa spelet så billigt som möjligt. Jag kommer inte köpa online vilket jag tror kommer bli dyrare men om man bara kan få snipern på onlinebeställning så kommer folk säkert att beställa online och möjligtvis ha fördel i spelet då många andra inte har den Snipern. Om det är så är det dåligt DICE.:down:

finns säkert andra snipergevär du kan leka med och göra mig förbannad när jag dör av någon jag inte ens ser! :evil:

Medlem
Skrivet av ptr:

finns säkert andra snipergevär du kan leka med och göra mig förbannad när jag dör av någon jag inte ens ser! :evil:

Visa inte fienden ryggen!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

ptr
Medlem
Skrivet av IronHide:
Skrivet av ptr:

finns säkert andra snipergevär du kan leka med och göra mig förbannad när jag dör av någon jag inte ens ser! :evil:

Visa inte fienden ryggen!

blir jag skjuten i ryggen av någon med annat vapen än sniper så vet jag att jag hade chansen att se honomn/henne ialla fall då blir jag bara förbannad på mig själv hehe

Medlem

Hm, om dessa vapen är upplåsbara - vilka har man från början då?

Ärtbössa? :\

Medlem
Skrivet av Painby:

Fortfarande ser animationer och ragdoll-fysiken helt fel ut enligt mig. Gör väl inte så mycket när man spelar men det blir ett extra störmoment och dom borde verkligen ha fått till det bättre vid det här laget!

Gears of War tycker jag har sjukt bra animationer, dock är ragdoll-fysiken lite crap. Det verkar vara svårt att få modeller att se tunga ut. Dom fladdrar och har sig som om dom plötsligt var fyllda med helium, det märker man mest när man sparkar till dom.

Medlem

Kul iaf att ryska styrkorna finns representerade riktigt
Tänkte på rackarn med SMG:n!

Han har ju Maska 1sch hjälm och nån MVD-patch ser det ut som.

Inaktiv

Bara jag som noterade att ljudet var GRYMT!!

fan vilka vapenljud alltså! \oo/

Inaktiv

Finns många spel som vapenljuden är grymma men sen när man spelar spelet är det helt andra ljud. Vi får allt hoppas det är dessa ljud som kommer vara i spelet och det verkar ju rätt säkert att det kommer vara de.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Source-motorns ragdolls är de bästa hittills!

Annars ser spelet riktigt bra ut!

1
Skriv svar