Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots-trailer

Robot
Medlem
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots-trailer

"dicjy racouet"?
eller vad säger han?

Flakmonkey
Skrivet av hansen:

"dicjy racouet"?
eller vad säger han?

Did you like it?

Medlem

Kojima: "Did juu riked it?"

Jag: "YES KOJIMA I RIKED IT XD"

Medlem
Medlem

Well slutet är ju taget från Assassins creed/MGS-april skämtet. Är den user made denna film? eller?

Medlem

Är det här lika Metal Gear som alla pratar om i PS3 forumet?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jaaa... jisses, att få återse Shadow Moses Island i ny tappning är ju helt otroligt... Det är nästan så att jag hoppas på en re-make av 1,2 och 3 till PS3 med den nya motorn...

Medlem

Snyggt att ni tagit filmen från gametrailers och lagt er logga över deras. Hur vet man att denna film inte är user made?

Medlem

Tror det kan bli riktigt intressant om man får spela små korta snuttar ur MGS 1 och 2 i 4an och återuppleva viktiga händelser i storyn

ptr
Medlem
Skrivet av Snowman01:

Tror det kan bli riktigt intressant om man får spela små korta snuttar ur MGS 1 och 2 i 4an och återuppleva viktiga händelser i storyn

mmm det lär fan behövas. just nu känner jag att jag borde spela igenom alla spelen igen. Vill ju inte sitta där och lira fyran och sen missa något för att man inte kommer ihåg

ingen som vet någon sida med "detta har hänt" material? typ som denna för Half Life: http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm ?

Medlem

Drömsekvens eller tillbaka till Shadow Moses?, om det är en drömsekvens så gillar jag inte att han har ett gevär med tanke på att man började med nada i MGS. Och ja, Twin Snakes ger en dålig smak i munnen.

De skulle dock släppt denna trailer lite senare och inte i GTA-tider kan man tycka.

Snyggt snott av GT förresten O.ob


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

vid ett eller annat tillfälle i mgs4 lär man säkert återvända till shadow moses

men en remake vore asläckert!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Den är inte usermade. Dom har inte vissat shadow moses förut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Va stelt han rörde sig när han gick och hukade sig i snöstormen. Riktigt stelt, bara benen som jobbade. Såg jättekonstigt ut.

Medlem

Spoiler much?

Pansarknekt
Skrivet av Philip:

Kojima: "Did juu riked it?"

Jag: "YES KOJIMA I RIKED IT XD"

asgarv


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

håller med om benen när han hukar sej...ser fett udda ut.

Medlem

Verkar riktigt coolt Kan inte vänte tills mgs4 släpps.

Medlem

Redan förbeställt och lätt en utmanare till GTAIV till GOTY.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

1an på PS1 är på min top3 lista för favoritspel förmodligen, först tyckte jag det var skit men sen prövade jag det igen och då hamna det där uppe. Känns som det är för mycket 3D i känslan i uppföljarna på något sätt, och för lite pixlar.

Medlem

w00t! omfg gief remakes!

Medlem

Ett game man så gärna skulle vilja lira <3 MGS serien

Medlem
Skrivet av Sito:

Redan förbeställt och lätt en utmanare till GTAIV till GOTY.

Går ju inte att jämföra med GTAIV direkt...

Medlem

Även om spelstilarna är olika kan man jämnföra underhållningsvärdet i de båda spelen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

SNAKE KILLS HIMSELF!

allvarligt, jag har inte sett än vad som är så bra i denna serie. Jag är inte mycket för stealth spel och jag tycker att serien får mera praise än vad den förtjänar

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Va stelt han rörde sig när han gick och hukade sig i snöstormen. Riktigt stelt, bara benen som jobbade. Såg jättekonstigt ut.

När man smyger så ska man röra sig så mycket som man bara kan, eller hur?

Medlem

Dom borde slänga in dom gamla spelen i 4:an..
Köra en liten rerelease..

1
Skriv svar