The Bourne Conspiracy filmat

Medlem
The Bourne Conspiracy filmat

Öh, den var jävligt lik den förra filmen. Inte mycket nytt, ser mest ut som scriptade scener. När kommer gameplay videos tro?

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Öh, den var jävligt lik den förra filmen. Inte mycket nytt, ser mest ut som scriptade scener. När kommer gameplay videos tro?

Jag tror inte du har förstått: det är en gameplay video

EDIT - exempel: http://www.fz.se/filmer/?id=973

Medlem

Ser otroligt linjärt ut.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av corporaln0ll:

Öh, den var jävligt lik den förra filmen. Inte mycket nytt, ser mest ut som scriptade scener. När kommer gameplay videos tro?

Jag tror inte du har förstått: det är en gameplay video

EDIT - exempel: http://www.fz.se/filmer/?id=973

Tror inte du har sett alla videos men men.. Alla ser likadana ut så.. De visar ingenting nytt.

Inaktiv

Konstigt... om detta är den andra delen i spelserien, varför visar den sekvenser som är identiska med de från första delen av filmerna? Dessutom tycker jag allt ser väldigt.. grått och tråkigt ut, det saknas liksom kontrast.


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem

är det bara jag, eller är huvudkaraktären otroligt olik jason bourne? jag vet inte mycket om spelet men jag antar att man inte spelar som bourne himself!

Medlem
Skrivet av infinitesorrow:

Konstigt... om detta är den andra delen i spelserien, varför visar den sekvenser som är identiska med de från första delen av filmerna? Dessutom tycker jag allt ser väldigt.. grått och tråkigt ut, det saknas liksom kontrast.

De visar flashbacks så att man ska fatta storyn.

Medlem
Skrivet av jlarss:

är det bara jag, eller är huvudkaraktären otroligt olik jason bourne? jag vet inte mycket om spelet men jag antar att man inte spelar som bourne himself!

Eh... jo... han ser ganska mycket ut som jag tänkt mig Bourne ur böckerna faktiskt.

Det här spelet är INTE baserat på filmerna så värst mycket.

Medlem

man känner igen momenter från filmer=)...

Medlem

det mesta från den här filmen är taget från bournefilmerna.
tycker itne heller spelet ser särkilt snyggt ut och det känns väldigt scriptat.

Medlem

Jag gissar på en flopp

1
Skriv svar