Prototype filmat och fotat

Inaktiv
Prototype filmat och fotat

Hm, vilken plattform är den här filmen från? Ser sämre ut än man hade hoppats, grafikmässigt.

Inaktiv

Kommer bli sååååååååååååå jäääääääääääääävla baaaaaaaaallllllllllllll!!!!

Inte GOTY men garanterat ett av de spel som man väljer när man vill ha en quick fix.

Forza Prototype!!

Medlem

Ser trevligt ut

Medlem

Om mitt sjätte sinne för spel åter igen har rätt så kommer detta spel blir mediokert, ett spel som vissa kommer tycka om och andra hata. Tror det kommer bli OK, inget mer, vilket jag tycker är SYND då spelet har hög potential, men det känns bara fel när man ser filmerna. De kunde ha gjort det så mycket bättre.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tror de kommer bli som Crackdown, man spelar igenom de och gillar de skarpt under spelets gång, men så fort de är slut kommer de bli en dammsamlare.

Medlem

Ser grymt ut ,kul och slice `N dicea lite.

Medlem

2008 verkar bli ett bra spel år

Medlem

"Run and gun"

<ironi>
Ett spel där man både kan springa och skjuta samtidigt! Alltid längtat efter ett spel som har en så nyskapande egenskap. Helt rätt att ha det som försäljningsargument.
</ironi>

Näe men seriöst, det verkar ju vara en jäkla besvikelse och inte bara vad det gäller grafik. Jag har inte haft bilden tidigare av att det här är ett spel som bara går ut på att "kötta" folk. Tycker ju inte att sådant här är så imponerande.

Medlem

Knappast slutversionen, måste fan vara en alpha eller beta om det ser ut sådär.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

vad många klagar på grafiken, mjo den är inte bäst men jag tror inte det är grafiken (jag hoppas det inte är grafiken) de satsat mest på. Det jag är mest besviken på är hur man själv verkar tåla järnet, hade varit bättre om alla andra inte hade satt miljarder kulor i en, hoppas det finns tillräckligt svåra svårighetsgrader då man ändå kan kötta fiender och inte bara köra stealth tacts. väntar skarp på detta, inget så mörkt spel sedan the darkness.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

verkar rätt enformigt

FML
Medlem

Blir säkert lika populärt som Just Cause

Medlem

Tänker inte döma spelet på förhand

Medlem

vissa saker var jävla najs, men andra såg lite skumt ut. Gillade t.ex. när han gled på en infected i 10m och sedan sparkade iväg jävlen 100m. M good shit.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

man kommer nog tycka det här spelet e askul en stund, sen tröttnar man på det...

Medlem

Det Roliga me detta spelet är att detsto mer du dödar desto större och bättre grejer skickar dina fiender mot dig ialf som jag har läst

1
Skriv svar