M. Bison från Street Fighter IV premiärplåtad

Robot
M. Bison från Street Fighter IV premiärplåtad
Inaktiv
M. Bison från Street Fighter IV premiärplåtad

...Yeees!... YEEES!!:heart:


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

Nu när Mike Tyson är avdankad eller nåt så kan väl västvärlden få uppleva Street Fighter som det borde upplevas. Alltså att våran M. Bison får heta Vega!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

YESSSSS NAJS


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av skribb:

Nu när Mike Tyson är avdankad eller nåt så kan väl västvärlden få uppleva Street Fighter som det borde upplevas. Alltså att våran M. Bison får heta Vega!

Är inte Bison och Vega två helt olika gubbar? Hade för mig att Vega var nån dryg gubbe som alltid klättrade på nåt galler i Street Fighter 2 och M Bison var sista bossen man fick slåss mot. Har jag fel?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av skribb:

Nu när Mike Tyson är avdankad eller nåt så kan väl västvärlden få uppleva Street Fighter som det borde upplevas. Alltså att våran M. Bison får heta Vega!

Är inte Bison och Vega två helt olika gubbar? Hade för mig att Vega var nån dryg gubbe som alltid klättrade på nåt galler i Street Fighter 2 och M Bison var sista bossen man fick slåss mot. Har jag fel?

Nej du har helt rätt. Vega och Bison.

Medlem
Skrivet av wikipedia:

The boxer is known as M. Bison in Japan and Balrog elsewhere. In discussions among English-speaking players from Japan and elsewhere, he is called Boxer.

The Spanish assassin/bullfighter is known as Balrog in Japan and Vega elsewhere. In discussions among English-speaking players from Japan and elsewhere, he is called Claw.

The evil dictator and head of Shadaloo is known as Vega in Japan and M. Bison elsewhere. In discussions among English-speaking players from Japan and elsewhere, he is called Dictator.

Medlem

Att spelets bossnamn är sabbade i väst är ju bara för att jänkarna pissade på sig och trodde att den öronsmaskande gentlemannen skulle ta illa vid sig om en boxare i spelet hette M.Bison, och därför roterade runt bossarnas namn.

Inaktiv

Street Fighter IV kommer att bli jäkligt bra Ser fram emot det otroligt mycket.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

För att inte skapa missförstånd på fightingscenen har alla dessa karaktärer fått "neutrala smeknamn".

US: Balrog, JP: M.Bison, NN: Boxer
--------------------------------------------------
US: Vega, JP: Balrog, NN: Claw
--------------------------------------------------
US: M.Bison, JP: Vega, NN: Dictator

Medlem
Skrivet av [FOE:

VioL8oR"]För att inte skapa missförstånd på fightingscenen har alla dessa karaktärer fått "neutrala smeknamn".

US: Balrog, JP: M.Bison, NN: Boxer
--------------------------------------------------
US: Vega, JP: Balrog, NN: Claw
--------------------------------------------------
US: M.Bison, JP: Vega, NN: Dictator

Eller så läser man föregående inläggen och ser att någon redan skrivit detta.

Bra att quoten fungerade.

Medlem

Balrog såg ju allmänt drogad ut hahaha

Medlem

Såg en bild på samtliga bossar och ett frågetecken i mitten = ny slutboss?

Medlem

coolt ska lätt köpa sen till boxen

Inaktiv
Skrivet av LoCK:
Skrivet av [FOE:

VioL8oR"]För att inte skapa missförstånd på fightingscenen har alla dessa karaktärer fått "neutrala smeknamn".

US: Balrog, JP: M.Bison, NN: Boxer
--------------------------------------------------
US: Vega, JP: Balrog, NN: Claw
--------------------------------------------------
US: M.Bison, JP: Vega, NN: Dictator

Eller så läser man föregående inläggen och ser att någon redan skrivit detta.

Bra att quoten fungerade.

mm, men om du ska vara så inläggskorrekt kan du se att hans post är editerad, och det stod inte när jag postade min.

1
Skriv svar