Frihet till spel.

Medlem
Frihet till spel.

Hmm, det har blivit lite dåligt med uppdateringar på sistonde har jag märkt, iallafall längre inlägg... nåväl, det beror iallafall på att jag har fullt upp med skola. Jag har knappt hunnit spela någonting ens en gång! Har blivit några Challenge-rooms i Batman, men annars så har det vart tyst på den fronten. Är det såhär det känns att vara vuxen?

Eller, om man ska vara petig så har jag spelat lite annat också, Facebock-spel, såsom Mafia Wars och FarmVille, lite beroendeframkallande faktiskt, men som student så hänger man ju mycket på Facebock, hur ska man annars veta vart man ska på kvällarna?

Nej fy, nu får det bli att djupdyka ner i ett härligt häfte om Frihet, fina grejer. Hoppas det uttrycks lika bra i skrift som det låter.

Yay, FarmVille rewlz!

Var på infomöte på Uppsalas Studentradio igår också, vem vet, kan den Dahlbäckska andan få klinga i etern?

Spännande tider!

#blogg


signatur
Medlem
Frihet till spel.

Är det härligt att lira som Jokern eller?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det härligt att lira som Jokern eller?

Bara gjort tre gånger eller nåt, ingen större skillnad, ser bara annorlunda ut när man slåss och han har tre leksaker att eh... leka med när man köra Silent Knight-challenges, men jag föredrar Den Mörke Riddaren faktiskt


signatur
Medlem

Facebookspel? Kan man spela dem utan ett Nvidiakort?

Medlem
Skrivet av DAUNTLESS:

Facebookspel? Kan man spela dem utan ett Nvidiakort?

Haha ja fan, bra grejer som inte behöver ett skit


signatur
1
Skriv svar