Team Fortress 2 uppdaterat, gratis hela helgen

Medlem
Team Fortress 2 uppdaterat, gratis hela helgen

Trevligt att man äntligen får prova detta.

Riktigt nice!

Medlem

Gold Rush är ballt, finns dock en del buggar :(.

Skitkul att vara demoman på Gold Rush

Medlem

De där grabbarna gör aldrig någonting halvdant

Medlem

OMG?!, Jag var ju också med o tipsa!. Skickade till och med in på "nyhetstips"
vilket skit


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Pre-loading


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Weyser du är inte tvungen o grinda

Själv är jag inte ens halvägs o jag bryr mig inte kul addon men inget mer.

Viktigaste är att folk lär sig spelet istället för att kåta som kaniner jaga achievments.

Tyvärr får man nästa skippa lokalen servrerna stats kåta som bara den dom som spelar där tyvärr.

hittat lite utländska servrar där spelet är mer jämt när alla vet vad som gäller.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Finputsat ordbajseri i all ära, men heter det inte "bragd"?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

En liten fix för er nyhet, den varar i 48 timmar och börjar kl 21.00 svensk tid. inte 19.00

Medlem

Ska nog bli kul att få testa TF2 för första gången.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ooooold news

Men jag tror det är ett ganska smart drag av Valve. Det är ju inte speciellt dyrt att köpa det heller, men de lär tjäna (ännu mer pengar) som grus...


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Inaktiv

Kul och testa TF2


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

"Ubersaw" bästa nman på ett vapen!!!HAHA:D (hopaps det är ett vapen)
"nu ska jag komme döde er med min UBERSAW" vem som helst skulle bli rädd!;D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

"Ubersaw" bästa nman på ett vapen!!!HAHA:D (hopaps det är ett vapen)
"nu ska jag komme döde er med min UBERSAW" vem som helst skulle bli rädd!;D

http://www.steampowered.com/goldrush/?l=swedish

Där har du lite beskrivning på vapnen o.s.v

Medlem

yey nu är jag med också :D. Grym nyhet!
Tycker alla här borde tanka det och sedan drar vi in på Gold Rush!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hmm, jag vet inte i vilket tidszon ni bor i men jag kan inte börja spela förräns om 2 timmar och 50 minuter (kl. 21). Alltså, inte kl. 19, vet inte om det kan vara något fel från min sida?

Ser fram emot detta, får se om det är så bra som alla säger.

Medlem

Så dåligt att FZ skrev 19.00 när den tiden inte ens gäller svensk tid. Jag hoppades på att kunna spela kl. 19. Men så ser jag att det faktiskt är kl 21.00 i sverige. JAG VILL SPELA NUUUU! YAY!

Inaktiv

Om någon ny spelare hittat till TF2 vill jag ta tillfället i akt att tipsa om Onlinegamer.se - en svensk sajt tillägnad Team Fortress 2. Här finner ni nyheter, filmer, guider och klanturneringar... allt som en TF2-intresserad gamer behöver.

Just nu pågår Online Gamer League, en svensk/nordisk liga för TF2-klaner, och inför nästa säsong vore det kul om några fler klaner anmälde sig.

Medlem
Skrivet av Fisring:

Just nu pågår Online Gamer League, en svensk/nordisk liga för TF2-klaner, och inför nästa säsong vore det kul om några fler klaner anmälde sig.

Gärna fler dåliga


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem
Skrivet av Fisring:

Om någon ny spelare hittat till TF2 vill jag ta tillfället i akt att tipsa om Onlinegamer.se - en svensk sajt tillägnad Team Fortress 2. Här finner ni nyheter, filmer, guider och klanturneringar... allt som en TF2-intresserad gamer behöver.

Just nu pågår Online Gamer League, en svensk/nordisk liga för TF2-klaner, och inför nästa säsong vore det kul om några fler klaner anmälde sig.

tack! första jag leter efter när jag börjar med något spel! scenen is the shit.

kanske börjar med tf2, fast tfc i mitt hjärta alltså :')

Inaktiv

vart kan man ladda ner det 21.00?

zansiball, du kan redan ladda ner det på Steam hemsidan.

steam://preload/440

Medlem

Är dock jävligt tråkigt att spela TF2 nu.
ALLA.. Och då verkligen ALLA spela medics.
I ett team på 10pers, så kanske 6-7pers spela Medics.. Hur jäkla kul gameplay blir det då liksom?
Innan var medics en nästintill utdöd klass, men nu vill alla spela den.

Medlem

Tycker dock inte alls om att de bara släppte achievements för en klass, nästan varenda person är medic. Har varit med om tillfällen där det var 6 medics och 3 engineers och 1-2 demoman/soldier varav 2 helade och resten försökte slå folk med sågen. :/

Edit: Ojsan, Håkan skrev visst nästan samma sak.

Jee
Medlem
Skrivet av Håkan:

...
Innan var medics en nästintill utdöd klass, men nu vill alla spela den.

Tror att det är därför dem släppte achievements och vapnen till medics först. Skulle nog vara värre om dem skulle börjat med t.ex. engineer som dem flesta nybörjare verkar börja med.
Det är ju nu när många spelar som medic som man kör som Heavy.


signatur

Eller inte?

Medlem

Nej tack för min del, TF1 till Quake var bättre. Bakom ett charmigt yttre ligger en spelmekanik som säkerligen ruttnat i samma veva som Valve lade sina flottiga fingrar på modmakarnas skapelse för länge sedan.
Samtliga klasser skall ha übermycket health bara för att småungarna inte skall börja grina för att de dör för snabbt.
Orka stå och nöta i timmar på ett lag som samtliga står och superchargear varandra i klump.
Tur att man kunde prova detta innan man köpte, synd dock att man gick på hypen om DoD:Source när det kom... snacka om total jävla slakt av en bra mod.

Medlem

*söker TF2 klan, en seriös, skillad och erfarna spelare i klanen*


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Håkan:

Är dock jävligt tråkigt att spela TF2 nu.
ALLA.. Och då verkligen ALLA spela medics.
I ett team på 10pers, så kanske 6-7pers spela Medics.. Hur jäkla kul gameplay blir det då liksom?
Innan var medics en nästintill utdöd klass, men nu vill alla spela den.

Problemet som har varit hela kvällen är att absolut ingen vill spela medic. Man blir tokig när man måste springa som bara fan och heala 12-13 personer.

Medlem

Hm newbie fråga, kan man bestämma var Steam tankar ner och installerar spelet? Ganska förvånad över att den börjar tanka ner hela skiten utan att fråga var jag vill ha det... Oo

12
Skriv svar