World champion

Inaktiv
World champion

*Raderade förra blogginlägget, då jag skrev det i stundens hetta eller vad man ska säga, och sånt ska man inte hålla på med*

Är jag den enda som stör mig på den reklamen? Eller egentligen är den ju rätt rolig. Alla bara mumlar och viskar "World champion", "I'll be world champion" så helt plötsligt är det en som nästan vrålar "WORLD CHAMPION!". Man bara woah, didn't see that one coming!

Idag har jag gjort ett skissblock på bilden. Nu ska jag också skissa upp och lämna in en beskrivning på exakt hur man gör ett skissblock. Bild är kul!
Sen var mitt SO-arbete tydligen inte om imperialismen utan industriella revolutionen och svenskt 1800-tal. Kan du något om det med @Kullberg?
Sen ska jag skriva en novell på engelska (engelska är kul!) utifrån en bild. På bilden var det en kvinna som satt och käkade en macka vid en sjö eller liknande. I sjön så såg man en ko som simmat till ytan. Hm?!
Vi fick också fylla i en enkät idag, från SCB. It made me lol.

Dessutom har det hänt en grej idag som jag försökt lyckas med i 9 år. Jag har äntligen slutat bita på mina naglar. Det har gått två veckor nu och förut har det bara lyckats gå runt 2 dagar. Vilken achievement!

#blogg

Medlem
World champion

Innan industriella revolutionen var alla ledsna.
Efter industriella revolutionen var alla ledsna och åkte bilar.


Grattis till achievment!

Inaktiv
Inaktiv

Svenskt 1800-tal utspelade sig i Sverige på 1800-talet, och ja...

Dte var nog ungefär det jag kunde tyvärr.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar