A gruesome story [Zombie Survival RPG]

Medlem
A gruesome story [Zombie Survival RPG]

*Yuri börjar ta fram bandage från förstahjälpen-lådan, medans Nikolai samlar sig för att berätta vad som hänt*

"Jag... jag, kom hem från mitt jobb, och såg att dörren var öppen, så jag ropade på Alyona, du vet, min fru?

Hon, hon svarade inte, och jag såg, att allting var stökigt, så, jag gick runt och kollade, och... det var blod, som ledde till Danyas rum, du vet, min son..."

"Jag blev genast rädd för vad som kunde ha hänt, kanske hade en av dom där förbannade uteliggarna kommit hit, och, och, anfallit min kära Alyona, så jag gick in... och...

Sådär, din hand är bandagerad nu

"Tack, iallafall, så... satt Alyona, hukad över något, och, åt... på något...

Så jag gick fram, och ju närme jag gick, desto... desto mer såg jag, och...."
*Nikolai börjar bli mer tårögd*

"Alyona hade dödat Danya, eller något, jag vet inte vad som hade hänt, så jag tog henne på axeln, och då vände hon sig... sig om...

Och hon var alldeles blodig i ansiktet, och hennes halva näsa var... borta!"

*Nikolai är nära bristningsgränsen, han andas ganska tungt, men fortsätter sedan att berätta*

"Det var då hon bet mig i handen, och hoppade på mig... jag låg på rygg... hon försökte bita mig... och... Danyas hockeyklubba låg på golvet, så jag... slog till min fru...

Det fick inte henne att sluta... så hon försökte hoppa på mig igen... jag sprang ut i köket... hon var fortfarande efter mig... så..."
*Nikolais ögon tåras upp*

"Jag slog ihjäl henne med en stekpanna!
Min egna fru, jag dödade henne, men vad hade jag för val? Hon försökte döda mig, hon hade dödat Danya, min son!

Du måste tro på mig Yuri, hon hade dödat Danya och försökte döda mig, vad skulle jag göra?!"

*Yuri sitter och är chockad, han vet inte vad han ska säga eller vad han ska tro, familjen Antropov har faktiskt varit en väldigt stökig familj och du har flera gånger hört hur dom har bråkat, och du har även sett hur hårdhänt Nikolai har varit innan med Alyona...*

Ja ni vet vad som gäller nu, skriv vad ni vill ska ske i fet text, ni har deadline på er tills 20:00 idag, Onsdag.

#blogg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
A gruesome story [Zombie Survival RPG]

Bjud Nikolai på en sup. Ta sedan yxan med dig till hans hus för att undersöka hans hus. Något skumt är i görningen och det är upp till oss att ta reda på vad fan det är som händer!

Medlem

Yuri föreslår för Nikolai att han ska övernatta oavsett om han får nån sömn eller inte. Det är alldeles för mörkt nu för att det ska vara säkert att gå över Nikolais hus. -Imorgon bitti kan vi gå över till dig samtidigt som vi kontaktar polis.

Fördomsfull som jag är den lantliga staden Kobyzhcha så utgick jag från att Yuri inte äger nån telefon så därför kunde han inte ringa direkt;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Ok eftersom det inte verkar vara riktigt bestämt vad det ska göras så är deadlinen tills Kl 12:00 imorgon, Torsdag

Edit ; 20:00 ikväll Torsdag.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Men kom igen nu gubbar och gummor!

Greger anstränger sig här och gör det dessutom riktigt bra så rösta eller kom med fler förslag.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Okej, deadline kl 20:00 imorgon, fredag.

Edit ; Jag hade även tänkt lägga till 'mini events' som kanske ploppar upp emellanåt där först till kvarn bestämmer vad som händer.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Fredas:

Bjud Nikolai på en sup. Ta sedan yxan med dig till hans hus för att undersöka hans hus. Något skumt är i görningen och det är upp till oss att ta reda på vad fan det är som händer!

Medlem

Fredas plan it is then, ritar osv imorgon!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar