Stargate Worlds betatestanmälan öppnad

Medlem

Om det inte har "monthly fees" är det inte värt att testa. Som sakt ett bra mmo måste ha "fees",
Tror inte servrar, service personal m,m är gratis.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Skrivet av phattrance:

Shova Kreee!!

Vad är "Shova"? Du kanske menar "Shol'va"?
Och isåfall förstår jag inte varför du ropar på en förädare

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Yakolev:

om alla MMO hade "monthly fees" skulle jag inte ha frågat om det hade det.

Nämn gärna ett som inte har det och fortfarande är bra. (Guild Wars räknas inte).

Varför räknas inte GW? SGW skulle väl funka ypperligt med ungefär samma system med instancer som i GW, man går ihop i en mindre squad och reser till en värld där man utför ett uppdrag tillsammans.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Inaktiv

Hm


signatur

The only one: DutyEA

Inaktiv

Najhsss


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Stargåte heter det väl ändå?

Medlem
Skrivet av hest:

Stargåte heter det väl ändå?

Nej men dem använder Å i loggan för Å är symbolen för jorden

Medlem

signar för att, om jag kommer med, ska jag kunna "HAHA!!!!" åt mina polare som ser på det hahahha

Ska bli intressant se hur de gör. Stargate är rätt lika .dot Hack konsolliren. Man har en bas handla, reparera, plocka upp quests och fixa en grupp i. Det finns en gate/portal för transport som genom kombinera tecken kan erbjuda enormt slumpmässigt genererade möjliga destinationer. Slänger de på något system för PVP så är väl saken biff.
Frågan blir sedan vad de lägger till för extra utmärka sig över den överetablerade online MMORPG marknaden. Lutar de sig tillbaka och tror det räcker sälja på namnet till seriens/filmernas fans så är det risk för misslyckande.

Medlem

Det har ju saggt att de har haft väldigt fria händer när det gäller spelet så det kan bli bra, det kan oxo bli skräp då licens spel brukar tendera bli sådana. Men om de nu haft väldigt fria händer så kan det nog bli helt OK ska i vilket fall testa betan

Inaktiv
Skrivet av Xphome:

Vadå "Från och med igår"? Jag anmälde mig förra veckan

Samma här. Om det inte var förrförra veckan t.o.m.

Medlem
Medlem

eftersom sto är placerad i malpåse så är sgw det enda man har att se fram emot, bortsett från aoc.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Norskarna kan va bra kluriga ibland, ser mer fram emot den där SG HL2 modden en det här WoW wannabeet.

Medlem

nice, Åccount skapat!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Yakolev:

Någon som vet om SGW kommer ha "monthly fees"? Om spelet har det, är det inte ens värt att prova betan.

jag HATAR verkligen den frågan och den kommentaren. Är du så snål så håll dig till guildwars eller andra skitspel.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Yakolev:

Någon som vet om SGW kommer ha "monthly fees"? Om spelet har det, är det inte ens värt att prova betan.

jag HATAR verkligen den frågan och den kommentaren. Är du så snål så håll dig till guildwars eller andra skitspel.

sägs om att du bara kan strunta i honom istället han undrar ju bara!?eller?
och ja jag skulle tro att det komemr kosta för det blir ett mmo dom flesta såna brukar kosta så...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Det skulle verkligen vara underbart att få testa, sett alla avsnitt utav Sg-1 och alla hittils utav Atlantis. Inte för att det spelar någon större roll, men desto mer längtar jag efter det.

12
Skriv svar