50 Cent: Blood on the Sand-trailer

Robot
Medlem
50 Cent: Blood on the Sand-trailer

ser ju ganska bra ut men det är *fiddy*.... nånstans måste man dra en gräns och den går här -> |

Medlem

Ska man skratta eller gråta?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Alltså varför göra 50 cent till en jäkla hjälte:S

Inaktiv

HAHAHA Fyfan vad bra det verkar bli!

Medlem

Haha.

Hahahahahaha!

Medlem
Skrivet av Jam Jam:

Alltså varför göra 50 cent till en jäkla hjälte:S

Därför han fick 7 patroner i ryggen och överlevde samt har gjort låtar som P.I.M.P och Candy Shop.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

hahah börjar bli lite uttjatat nu men vem vet kanske bilr helt ok

Medlem

Om ni inte redan har märkt det så är boven vit, JAG SÄGER DET IGEN, BOVEN ÄR VIT lol 50 cent

Inaktiv

HAHAHA fan vad bra!!


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem
Skrivet av Jam Jam:

Alltså varför göra 50 cent till en jäkla hjälte:S

vad är det med det då? spelaroll är som att säga varför göra ett spel om det...kanske ville ha han som huvedperson i spelet...sluta klaga så mkt


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Hujaligen, mådde dåligt av den där trailern. Snacka om att försöka glorifiera sig själv. :/

Medlem

jävligt grym trailer.
dock så var den jävligt överdriven.speciellt slutet innan han hoppar in i helikoptern och slår ner 3-4 stycken utan problem medans de hade flera sekunder på sig att skjuta honom.


signatur

<3

Inaktiv

Kollar trailern *Springer iväg och polerar ögonen, kommer tillbaka* Vafan äre sant lr? fyfan vad löjligt spel, to say the least...

Medlem

Ja, det var nog sådär det gick till. Och fisken var så häääääääääääär stor!

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Jam Jam:

Alltså varför göra 50 cent till en jäkla hjälte:S

Därför han fick 7 patroner i ryggen och överlevde samt har gjort låtar som P.I.M.P och Candy Shop.

Tur att det inte var själva projektilerna han fick i ryggen utan hela patroner. Var det alltså någon som kastade 7 patroner i ryggen på honom? Det låter taskigt.

Medlem
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Jam Jam:

Alltså varför göra 50 cent till en jäkla hjälte:S

Därför han fick 7 patroner i ryggen och överlevde samt har gjort låtar som P.I.M.P och Candy Shop.

Tur att det inte var själva projektilerna han fick i ryggen utan hela patroner. Var det alltså någon som kastade 7 patroner i ryggen på honom? Det låter taskigt.

Harr, harr! Förlåt för att jag saknar kunskap om vapen och dess like.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Denna trailern skulle t.om få arnold , Stalone, Van Dame, Segall och fan även Norris att skämmas.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Sanslöst dåligt val av bakgrundsmusik, känns ju inte alls som den passar.
Får man tipsa om Orvars klassiska recension av 50spänn filmen får något år sen.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4671&a=569191&lid=is_se...
Länk till streamad filmsnutt med recensionen finns längst ner på sidan.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

jag skyller på spelarna som köpte 1an som gjorde en uppföljare möjlig

Medlem

Tänk vad enkelriktade alla är i sina kommentarer, vad hade kommentarerna vart om det var den traditionella vita amerikanen med italiensk-irländsk bakgrund istället i huvudrollen? Hur många smygrasister har inte smugit in på FZ de senaste åren? Jag tycker såna kommentarer om en svart man är mer skrämmande än nåt risigt spel.

Skrivet av Shaef:

Tänk vad enkelriktade alla är i sina kommentarer, vad hade kommentarerna vart om det var den traditionella vita amerikanen med italiensk-irländsk bakgrund istället i huvudrollen? Hur många smygrasister har inte smugit in på FZ de senaste åren? Jag tycker såna kommentarer om en svart man är mer skrämmande än nåt risigt spel.

ah men lägg av. Det är så typiskt svenskt att lägga en sådan kommentar.


signatur
Inaktiv

Ser ganska roligt uT:D


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Hehe, ytterligare ett spel som jag *aldrig* kommer spela...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Medlem

Hade dom tagit bort 50 cent och bara kört på med överdriven action hade det kunnat bli ett underhållande spel, just nu mår man mest illa.

Om den grafiken kommer användas ingame så är den hyffsat sjuk, även om just denna trailern nu solklart var förrenderad.

Medlem

fyfan va töntigt -.-


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Shaef:

Tänk vad enkelriktade alla är i sina kommentarer, vad hade kommentarerna vart om det var den traditionella vita amerikanen med italiensk-irländsk bakgrund istället i huvudrollen? Hur många smygrasister har inte smugit in på FZ de senaste åren? Jag tycker såna kommentarer om en svart man är mer skrämmande än nåt risigt spel.

Menar du allvar? Tror du att det är för att han är svart som man skrattar?

Hade garanterat varit lika många kommentarer om hur löjligt det är om det varit typ Eminem... Det är i alla fall vad jag tror.

KoP
Medlem

haha kasst! 50 cent goes iraq..

1
Skriv svar