Diablo3.com-gåtan löst

Robot
Medlem
Diablo3.com-gåtan löst

pwnd

Medlem

Man kanske skulle köpa en diablo 4 domän.. Vem vet om ett par år kan få en saftig summa fårn blizzard för den...

Medlem

Ja det går ju alltid, men tänk om det inte kommer någon 3:a? Då har du slängt pengar i sjön. ^^

Medlem
Medlem

Gissar att de gör detta för att säkra så att de har sidan OM de gör en uppföljare. Antagligen för att slippa betala en enorm summa senare, eller så kanske de sitter och knåpar på D3. Who knows?

Medlem

Jo bara för att de köper en domän så betyder det inte att dem håller på med ett Diablo 3 ... ´Men man kan jue alltid hoppas


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Fargo:

Man kanske skulle köpa en diablo 4 domän.. Vem vet om ett par år kan få en saftig summa fårn blizzard för den...

Är redan en Tysk som sitter och håller på diablo4.com

Medlem

Ooh, lite spännande juh Nu blir man sånnadär jobbiga förhoppningar, bara hoppas att dom inte stampas ner, Dibbe 3 vore underbart!

Medlem

Om Blizzard aldrig, absolut aldrig skulle kunna tänka sig att göra ett Diablo 3 så skulle de inte köppa domänen. Detta betyder bara att de kan tänka sig att göra spelet och att chansen finns. Jag tror att de haft spelet i planerna ett bra tag men frågan är dock hur långt de kommit med det. Om de ens börjat med spelet är ju frågan. Det kan ingen av oss svara på. Jag är säker på att det kommer ett Diablo 3.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Fargo:

Man kanske skulle köpa en diablo 4 domän.. Vem vet om ett par år kan få en saftig summa fårn blizzard för den...

Det är dock olagligt

gnu
Medlem

sa dom inte att just detta, var inte vad nyheten skulle kunna vara? -_-

Inaktiv

Ha, kanske för att jävlas med Diablo fans...

Men egentligen går domänen till Warcraft 4


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

rotfl @ diablofans.com admin. Han gav domänet till Blizzard helt gratis! Alltså jag menar kan kunde ju fått asmycket pengar för det.

Medlem

heh.. bra sätt att få uppmärksmahet för sidan...

Medlem

Den skulle man haft och tagit betalt!!!!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Men hoppas dom gör dibbe 3


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

Lär väl dyka upp något

Medlem

skulle inte det komma en "stor nyhet" från blizzard idag? Detta låter iaf som en bra början på den stora nyheten

Inaktiv

Oj vilket dålig anledning till hypen, känns som WoW lite.

Trodde det var McDiablo386 dom skulle komma med faktiskt dom älskar ju pengar och en Blizzard SouthPoland studio har dom ju råd med (alltså hela södra polen.).

Medlem

tycker dom verkligen bordde göra ett diablo3 ska vara lika som 2 fast med bättre grafik och mkt mkt mera nya saker!:)
om man tänker tebax så var ju diablo2 hur stort som helst så man kan ju hoppas att det komemr innan man dör:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fortfaranda en gåta alltså :S

Medlem

Hoppas det blir mycket gore och gibbing i det, så att det verkligen ser ut som att ens yxa gör någon skada när man t.ex kapar av en arm eller ett huvud på en zombie!

Medlem

It's all business

Medlem
Skrivet av Orbek:

Trodde det var McDiablo386 dom skulle komma med faktiskt dom älskar ju pengar

Ja, vem älskar pengar? ITS SHIT! skulle jag göra spel skulle jag släppa dom gratis. Att blizzard tjänar pengar på de spel dom gör är KATASTROF! Dom borde bli stämda!

Och om jag kom på ett spel som sålde som smör, skulle jag ALDRIG göra en uppföljare, även hur bra den än skulle vara, för om det säljer, jag tjänar pengar.... no go!


signatur

Bara gör det.

Inaktiv
Skrivet av hansen:
Skrivet av Fargo:

Man kanske skulle köpa en diablo 4 domän.. Vem vet om ett par år kan få en saftig summa fårn blizzard för den...

Det är dock olagligt

Varför? Man får väl registrera vilka domännamn man vill?

Kanske för att det är ett "TradeMark" ?

Medlem

Skulle inte Blizzard presenterat något nytt typ igår....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Skulle inte Blizzard presenterat något nytt typ igår....

Nej, det var det här du tänkte på.

1
Skriv svar