Depthless, var är du?

Medlem
Depthless, var är du?

Du hade en av FZs djupaste och mest intressanta (för att inte tala om mest välskrivna) blogg, som jag följde med förtjusning... men nu är du inte längre kvar. Varför försvann du? Var är du nu? Nu med ditt användarkonto raderat och din blogg borta kan jag inte annat än fälla en tår för vad FZ förlorat.

Vi ses kanske i ett annat liv.

//En av dina bloggföljare

EDIT: Tydligen så missade jag hans farväl blogginlägg då det går att hitta rubriken om man söker på depthless. Riktigt trist, men önskar dig all lycka i framtiden.

EDIT 2: Depthless är tillbaka, men denna gång som DAUNTLESS! Hans blogg går att följa här och jag rekommenderar att ni gör det!

EDIT 3: Jahopp, tydligen har DAUNTLESS också försvunnit från FZ nu. Orsaken är också denna gång okänd (för mig iaf) så får väl bara önska honom det bästa i framtiden. Förresten, kommer någon ihåg adressen till metrobloggen han hade?

#blogg

Medlem
Depthless, var är du?

Han fick psykbryt efter han fått en varning på forumet efter han (av misstag) bumpat ett par gamla trådar. Vilket ledde till att han tog bort alla sina inlägg och tillslut sin användare. Överreaktion om du frågar mig, även om hans blogg var intressant läsning.

Medlem

Tråkigt att höra, han var en av de bättre bloggarna här på fz.

Medlem

Huh, konstigt ändå. Han måste ha ganska kort stubin isåfall, förstår inte hur man kan göra en sådan drastisk sak av så lite.

Medlem

Heh, sicken snubbe! Jag som hade go kontakt med han via bägge våra bloggar, synd, han var en tapper kommentator!


signatur
Medlem

Oj vad dramatisk, haha

Medlem

Vafan e han borta igen nu eller? Vad håller karln på med?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Såg det nu (har varit lite efter på bloggfronten)... vad håller han på med undrar jag med? Brann stubinen ut en gång till?

Medlem

Väldigt underligt.

Should i stay or should i go som The Clash säger.

1
Skriv svar