Ghostbusters: The Video Game plåtat

Robot
Medlem
Ghostbusters: The Video Game plåtat

Ser trevligt ut!

Medlem

Var ett tagsen man hörde nått om ghostbuster förhuvudtaget lite synd, filmerna är kult =P

Medlem

Jäklar vad jag längtar

Jag har iof inte spelat det äldre spelet, och har bara små minnen av filmen och storyn. Men det här känns ändå som ett utav de roligaste/läskigaste spelen 2008. Jag tror att detta spelet kommer bli riktigt bra.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Äntligen!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ser ut att kunna bli riktigt grymt. Helt klart något att hålla ögonen på

Medlem

Önska jag kunde va lika optimistiskt, Detta luktar som en lika stor flopp som Star Trek LEgacy och Transformers The Game.

Må jag ha fel men allt som har något med "The Game" brukar alltid va en stor förlust.

Kom ihåg när jag drägla till Transformers spelet.. och ack så fel det var, lika bra att att inte ha några förväntningar och vänta på att det droppas.

Inaktiv

Förstå jag vill göra är att korsa strålarna.. Se när deras hjärnor kokas : p

Medlem
Skrivet av Ferren:

Önska jag kunde va lika optimistiskt, Detta luktar som en lika stor flopp som Star Trek LEgacy och Transformers The Game.

Må jag ha fel men allt som har något med "The Game" brukar alltid va en stor förlust.

Kom ihåg när jag drägla till Transformers spelet.. och ack så fel det var, lika bra att att inte ha några förväntningar och vänta på att det droppas.

Grejen är ju den att de inte finns någon tidspress att släppa spelet lagom till en biopremiär, eftersom att filmerna släpptes för 20år sen. Dock kan man ju varken säga si eller så eftersom att vi inte fått mer information än att de är baserat på Ghostbusters och att stay puft gör comeback

Medlem

Härligt må jag då säga, hoppas det levererar en bra story och gameplay

Medlem

Hmm här hittade man ju video klipp på ingame sekvenser.
http://www.youtube.com/watch?v=qOhnn18bLIQ
Visste inte att de släppts sådana klipp.
Och det verkar ju stämma in på detta spelet så det inte är det där som lades ner pga rättighets problematik.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

kommer säkert bli skit...

Ser bra ut ju. Gillade gamla spelet.


signatur
Medlem

detta spel ska bli kul att testa =D

Medlem

grymt! grafiken ser helt okej ut på bilderna:) hopaps dom får ditt känslan och lite humor som i filmerna:) så det inte blir ett 100% skräck spel:(
"jag vill ha en ingame film"!:O


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Ferren:

Önska jag kunde va lika optimistiskt, Detta luktar som en lika stor flopp som Star Trek LEgacy och Transformers The Game.

Må jag ha fel men allt som har något med "The Game" brukar alltid va en stor förlust.

Kom ihåg när jag drägla till Transformers spelet.. och ack så fel det var, lika bra att att inte ha några förväntningar och vänta på att det droppas.

Grejen är ju den att de inte finns någon tidspress att släppa spelet lagom till en biopremiär, eftersom att filmerna släpptes för 20år sen. Dock kan man ju varken säga si eller så eftersom att vi inte fått mer information än att de är baserat på Ghostbusters och att stay puft gör comeback

Absolut, det har en fördel. Men Det hade inte Star Trek Legacy heller, och körde samma veva med dra in alla originalröster som kosta massa pengar och la för lite pengar på gameplayet.

Skeptisk som en kärrig är jag, men jag hoppas att jag har fel

Medlem

Ser ut som Bioshock fast snyggare, klart köp.

Okej inte ett klart köp men såg faktiskt ut som Bioshock om man ska vara ärlig.
Musiken... värdelös


signatur

hejsanhejsanhejsan

ptr
Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Ser ut som Bioshock fast snyggare, klart köp.

Okej inte ett klart köp men såg faktiskt ut som Bioshock om man ska vara ärlig.
Musiken... värdelös

jag tycker det ser fan så mycket sämre ut än bioshock! men det är ju inte bara grafiken som spelar rolaaan. vi får se helt enkelt. de gamla till nes v ar ju rätt roligt. dock hyffsat omöjlig vad jag kommer ihåg

Medlem

Helvete, min ekonomi går åt skogen snart... Ännu ett spel jag bara måste köpa, även om det är skit, bara för att ha till min samling

"-Who you gona call?
-Pantbanken!"

Inaktiv

Har längtat efter det här sedan jag såg filmen

Kommer bli roligt och intressant.

Medlem

Själv tycker jag att det ser rätt B ut, inte snyggt alls.

Medlem

Blir varm i hjärtat när jag ser detta. Och slimer är med!

I've been slimed!

Medlem

ÄLskar filmen och låten hoppas inte settaas spel ska svika mig

Medlem
Skrivet av lordsinner:

kommer säkert bli skit...

Misstänker det samma. Men snyggt var det iallafall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ok lol , oväntat ^_^

Medlem

Hoppas det kommer en ny Ghostbuster film


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Hoppas det kommer en ny Ghostbuster film

Det finns ju nån snubbe som gjort en egen uppföljare. Return of the Ghostbusters, sök på det så hittar du nog. Inte orkat kolla på den, verkade halvkass. Det är en lågbudgetfilm så förvänta dig inte nåt i samma klass som de gamla filmerna. Men kanske värt att se iaf

Inaktiv

Ser kulT


signatur

The only one: DutyEA

1
Skriv svar