Vf700 på ett x1950pro

Inaktiv
Vf700 på ett x1950pro

Ja, går detta hittade nämligen inget på zalmans hemsida?

Medlem

Robin, är ditt 1950pro bra? hur fungerar det med drivrutiner?
Funderar på att skaffa ett, tänkte fört ett 1900gt men 1950pro är snäppet bättre.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Robin, är ditt 1950pro bra? hur fungerar det med drivrutiner?
Funderar på att skaffa ett, tänkte fört ett 1900gt men 1950pro är snäppet bättre.

Har faktiskt inte köpt det än... men jag har frågat runt lite och blivit tipsad om detta kort i den prisklass jag tänkt mig.

Medlem

Har du också hört att det är många som har haft problem med kortet? Drivrutins problem och annat...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Har du också hört att det är många som har haft problem med kortet? Drivrutins problem och annat...

Lite rykten har man hört men lika många har det fungerat utmärkt för, du får höra med någon som har kortet och som det fungerar för så är det väl bara ta samma drives som denna har. Så tänkte jag göra när det är dags, men för mig kan det dröja någon månad till innan jag skaffar kortet.

1
Skriv svar