GTA IV för 360 regionslåst

Robot
Medlem
GTA IV för 360 regionslåst

kostar iofs bara 399kr på elgiganten


signatur

Working as intended.

Medlem

Det är ju fyrtio spänn dyrare! Jag omformulerade lite.

Medlem

Trodde alla 360-spel var regionslåsta..


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Vem bryr sig..orka spela med jänkar svin ändå..dryga as är dem

Medlem
Skrivet av Pojii:

Vem bryr sig..orka spela med jänkar svin ändå..dryga as är dem

Tycker det bara är japanerna som är jobbia på xbox live ja, mest för att ingen kan engelska och dom snackar konstant utan uppehåll.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Hela släktet chipaneser är rätt effektiva, även i talet tydligen.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Förstår inte, har spelat det i alla olika mods 720p 1080i och 1080p ser exakt likadant ut. Kan ju inte säga att 360 har snygg grafik, är ju helt kantigt och låg upplöst? Fler som har samma problem? Går ju inte ens att jämför med pc grafik. Har Full HD tv samt HD sladd.

Inaktiv
Skrivet av Garga:

Förstår inte, har spelat det i alla olika mods 720p 1080i och 1080p ser exakt likadant ut. Kan ju inte säga att 360 har snygg grafik, är ju helt kantigt och låg upplöst? Fler som har samma problem? Går ju inte ens att jämför med pc grafik. Har Full HD tv samt HD sladd.

håller med, pc äger men vill man spela gta nu så har vi inte så mycket att välja på

Medlem

PC-versionen av GTA IV kommer vara Vista-exklusiv

Medlem
Skrivet av Philip:

PC-versionen av GTA IV kommer vara Vista-exklusiv

PC-versionen av GTA IV är inte ens bekräftad

Medlem
Skrivet av yonaz:

Trodde alla 360-spel var regionslåsta..

Detta är korrekt.

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Philip:

PC-versionen av GTA IV kommer vara Vista-exklusiv

PC-versionen av GTA IV är inte ens bekräftad

OH U!

Medlem

Någon som vet hur det går med EA VS T2?

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av yonaz:

Trodde alla 360-spel var regionslåsta..

Detta är korrekt.

Jag har ingen 360 själv, men referar till Kotaku: "over the past twelve months, nearly every single major 360 release has been region-free"

..och http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av lasershock:
Skrivet av yonaz:

Trodde alla 360-spel var regionslåsta..

Detta är korrekt.

Jag har ingen 360 själv, men referar till Kotaku: "over the past twelve months, nearly every single major 360 release has been region-free"

..och http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games

Ok då, jag ger mig. Men det är en hel del rött på den sidan.

Medlem

Finns väl ingen direkt anledning att ha regionslås på GTA4, då det släpptes över hela världen samtidigt(idag).

Medlem
Skrivet av Håkan:

Finns väl ingen direkt anledning att ha regionslås på GTA4, då det släpptes över hela världen samtidigt(idag).

Den Australiensiska versionen har en del 'features' bortklippta.

Medlem

det ända jag inte gillar med 360 versionen är all jävla lagg.speciellt i multiplayer.
om ps3 versionen är lagg fri så säljer jag fan 360n:/


signatur

<3

Medlem

Well får se om de har något ex inne på Elgiganten imorn, blev skitsur när jag läste detta i VGP:s blogg

Medlem

varför låsa? vad är själva grejen, aldrig fattat :S tycker det bara förstör


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

^- Det är så inte en massa mellanhänder ska bli utan sin vinst

Inaktiv

Är laddtiderna i spelet i stil med de andra GTA-spelen som kom till PS2 o XBOX? Typ en evig väntan?

Isåfall så hoppas jag VERKLIGEN att de satsar på o göra en PC-version precis som tidigare. Där är laddtiderna nästan obefintliga...

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Är laddtiderna i spelet i stil med de andra GTA-spelen som kom till PS2 o XBOX? Typ en evig väntan?

Isåfall så hoppas jag VERKLIGEN att de satsar på o göra en PC-version precis som tidigare. Där är laddtiderna nästan obefintliga...

Det är i stort sett inga laddningstider när du väl kommit in i spelet.

De enda laddningstiderna är om du skippar till en annan del av staden, t ex om du dör.

Medlem

EA's spel är alltid skyddade.
många ubisoft-spel också.
men alla andra brukar vara fria.
har själv köpt 4 spel från hongkong alla var regionsfria
The darkness NTSC-J
Conan NTSC
Colin mcrae dirt och overlord var tom pal fast det stog asian version.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av jovviz:

det ända jag inte gillar med 360 versionen är all jävla lagg.speciellt i multiplayer.
om ps3 versionen är lagg fri så säljer jag fan 360n:/

Konstigt.. har spelet med 16 personer och inte upplevt det minsta lagg själv. :/ Kolla din uppkoppling.

Medlem
Skrivet av Garga:

Förstår inte, har spelat det i alla olika mods 720p 1080i och 1080p ser exakt likadant ut. Kan ju inte säga att 360 har snygg grafik, är ju helt kantigt och låg upplöst? Fler som har samma problem? Går ju inte ens att jämför med pc grafik. Har Full HD tv samt HD sladd.

Kör du genom komponenten? har du flippat switchen på sladden, antar att du hittat inställnignarna för upplösning på system delen av xboxens inställningar.

Generelt har du inte mer än 32 tum så ser du ingen skillnad på 720p och 1080 p
så 720p räcker har du dock uppemot 40 tum så är ju 1080p att föredra.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag ejentlien s-ta i det, jag kör PS3
Men det finns ju en liten risk att USAversionen kan vara anpassad efter den i landet rådande dubbelmoralen och rädslan att få skit från alla tänkbara moraliska organisationer?
Kan det vara orsaken ?
Det har ju hänt förr


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

1
Skriv svar