FZ förevigar GTA IV-släppet

Robot
Medlem
FZ förevigar GTA IV-släppet

haha, det var det sjukaste. Trodde inte att det var så populärt!

Medlem

inte jag heller.. Fyfan

Medlem

En jäkla massa människor, kul inslag iaf, alltid roligt när FZ tar sig ut på gatorna:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Kö:a för ett 360 spel, vad händer med världen?

Medlem

Eller så kunde man ha gått till Elgiganten straxt efter kl 10.00 i morse och köpa spelet för 399kr utan att stå flera timmar i kö

Inaktiv

När man har börjat köa för ett spel så har det gått för långt tycker jag :\

Medlem

Fast dom som stog i kön fick spelet för 1kr eller en bundel PS3 eller 360 med GTA4 för 1kr. 20 första eller nåt sånt var det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Fast dom som stog i kön fick spelet för 1kr eller en bundel PS3 eller 360 med GTA4 för 1kr. 20 första eller nåt sånt var det.

Fel fel. Är du så lat att om du ens ska posta ett inlägg varför inte läsa på i 2 minuter så att du slipper framstå som ett 10-årigt barn?

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Eller så kunde man ha gått till Elgiganten straxt efter kl 10.00 i morse och köpa spelet för 399kr utan att stå flera timmar i kö

Gjorde som dig.
Tänkte först "WOW! En krona för spelet och en PS3'a, det skulle jag fan ha ställt mig först i kön för", sen insåg jag att det var de som stått i kön i veckor och då slog det mig att jag inte är arbetslös, som de stackrarna tydligen är, och att jag skulle tjänat mer på att jobba de veckorna och köpa en PS3'a plus spelet för fullt pris *lol*

Medlem

Enligt webhallen.com:

Citat:

Playstation3-kön
* De 10 första i kön kommer att få köpa PS3 GTA4 bundling för 1kr
* De på plats 11-60 får köpa GTA4 [PS3] för 1kr
* Alla får köpa PS3 GTA4 bundlingen med 200kr rabatt (så långt lagret räcker)

Xbox360-kön
* De 10 första i kön kommer att få köpa Xbox 360 Elite GTA4 bundling för 1kr
* De på plats 11-60 får köpa GTA4 [360] för 1kr
* Alla får köpa 360-HDMI GTA4 bundlingen med 200kr rabatt (så långt lagret räcker)

Limited Edition:
Till de 30 första i varje kö kommer vi kunna erbjuda GTAIV Limited Edition för 899kr!

Schysst att FZ har lite såna här saker, alltid kul.

Måste vara lite kul att stå i kö sådär, med likasinnade gamers. Fast tre veckor är lite overkill för mig.

Inaktiv
Skrivet av LeeWander:

haha, det var det sjukaste. Trodde inte att det var så populärt!

nder vilken sten har du legat ch sovit det senaste året? Nä, nu ska jag bege mig till el giganten = gta 399 kr = happy times

Inaktiv

Har undrat vad det är för sneseglare som tältat på gatan, nu fick man svaret. Visste inte att enkronas erbjudandet, det var ju faktiskt värt att köa för men ändå...

Medlem

Upprensad tråd. Skärp er fragglar, för er egen skull.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av Night Hawk:

Fast dom som stog i kön fick spelet för 1kr eller en bundel PS3 eller 360 med GTA4 för 1kr. 20 första eller nåt sånt var det.

Fel fel. Är du så lat att om du ens ska posta ett inlägg varför inte läsa på i 2 minuter så att du slipper framstå som ett 10-årigt barn?

Oj, någon som har vaknat på fel sida idag....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Påminner mig om GameCube-releasen. Då köade jag där


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Sist jag köade för nåt var för biljetter till Nitzer Ebb på Göta Lejon 1989 eller nåt i den stilen hehe. Vi köade hela tiden på Hötorget vid Svala & Söderlund när det kom bra band som The Cure eller Depeche Mode - men ju äldre jag blev desto jobbigare blev det att köa. Nu skulle det aldrig falla mig in.


signatur
Medlem

Kunde inte hjälpa att notera att det är nästan bara är män i köerna, vilket fick mig osökt att fundera på när vi får spela med en kvinnlig spelfigur GTA-serien? Med tanke på deras duktiga manusförfattare tror jag en kvinnlig huvudspelfigur skulle kunna bli något av en ikon i spelbranchen.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Fel fel. Är du så lat att om du ens ska posta ett inlägg varför inte läsa på i 2 minuter så att du slipper framstå som ett 10-årigt barn?

För att det skall komma en än större idiot bara en liten stund senare och toppa honom, genom att framstå som en 25-åring med genfel -- grattis!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

hehe tunga nerds

Medlem
Skrivet av skogsturken:

Kö:a för ett 360 spel, vad händer med världen?

Precis som på andra storspel.

Gen
Medlem

Gamespot gav GTA4 en 10a

Detta lär bli årets bästsäljare!

Medlem

usch.. första och sista gången jag köade för ett spel var diablo2


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Själv hade man bokat spelet för runt 2 veckor sedan o när man gick till butiken(inte webbhallen då:P ) så hade de inte fått in tillräckligt av ps3 versionen

Även om jag har 360 oxå blir det till o vänta runt 1 vecka till på nästa leverans.

Jaja ha skoj ni som har fått det

Gen
Medlem

Komplett cover av Webbhallen Sthlms GTA IV event

http://johniie.blogg.se/gtaiv/

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Eller så kunde man ha gått till Elgiganten straxt efter kl 10.00 i morse och köpa spelet för 399kr utan att stå flera timmar i kö

Jajjamensan! Köade bara en timme i förmiddags utanför Elgiganten...

Tippar ca 50 personer - jag stod bland de första i kön. Rockkonsertskänsla när portarna öppnades. Jag har aldrig sprungit så fort genom en affär!

Nu har man gta IV i säkert förvar. Mäktigt!

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Elit-mannen:

Fel fel. Är du så lat att om du ens ska posta ett inlägg varför inte läsa på i 2 minuter så att du slipper framstå som ett 10-årigt barn?

För att det skall komma en än större idiot bara en liten stund senare och toppa honom, genom att framstå som en 25-åring med genfel -- grattis!

Dagens gapskratt!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Varför köa...köpte mitt på elgiganten i morse. 399:- till ps3 :-). Både väldigt billigt och bekvämt.

Sedan hade jag inte kunnat köa ändå eftersom jag jobbade idag. Hade inte kunnat spela hela natten ändå.

Medlem

Jag nöjer mig med att ha det väntandes på köksbordet i ett fint paket när jag kommer hem från jobbet idag

Skriv svar