Hmm, hobbyrecensent kanske?

Medlem
Hmm, hobbyrecensent kanske?

Sen jag skaffade ny (nåja, om vi jämför med min gamla, så ny för mig åtminstone) dator för ett tag sedan har jag en jäffla massa spel att ta igen.

Fick för mig idén att börja recensera alla spel som jag tar mig an och klarar ut. I vilken takt det går beror helt och hållet på mina vänner (dvs hur ofta jag 'måste' spela dota eller liknande med dem).
Det kommer att vara allt från gamla klassiker till nyare upplagor, och ni har förmodligen redan läst recensioner på dem innan. Men det hör inte hit, för ni har inte läst dem av mig!
Det första spelet jag varvade, som för övrigt ett grymt underskattat ord, var call of duty 4 häromdagen, men eftersom att jag sitter just nu och spelar femman så väntar jag istället och gör en dubbelrecension på båda två sen, så jag kan jämföra och så vidare.

Om ni vill läsa eller inte är upp till er, givetvis - vem annars?
Jag skriver det i första hand för mig själv då jag tycker om att skriva och att det är ungefär det enda jag saknar med skolan, då jag blev mer påtvingad att skriva saker än vad jag är nu, och då har jag svårt att motivera mig. Men som sagt, nu har jag funnit mig ett litet projekt som det kanske kan bli någonting av.
Jag kommer säkerligen att gästrecensera diverse filmer och musik med så småningom. Vad som än kommer för mig helt enkelt.

Med dessa ord lämnar jag er för ikväll och återkommer en tid efter att cod5 är slutkört, förmodligen inatt eller imorn.

Ride the big one.

#blogg


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Hmm, hobbyrecensent kanske?

Go for it. Det är alltid roligt att läsa vad andra har att säga om spel och film.

1
Skriv svar