Testa WorldShift över nätet

Robot
Medlem
Testa WorldShift över nätet

Yey för co-op!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

tipstack!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Medlem

bara lirat en snabbrunda där jag inte hade nå koll på nånting. men verkar lite nyskapande iaf, får testa mer imorrn

Medlem
Medlem
Skrivet av Katana:

bara lirat en snabbrunda där jag inte hade nå koll på nånting. men verkar lite nyskapande iaf, får testa mer imorrn

Nyskapande?

Jag skulle kalla det raka motsatsen. Det är samma gamla vanliga RTS som vi sett 100 gånger innan. Enda skillnaden är att här är det simplifierat till den grad att det känns som ett konsollspel.

Medlem

ser fränt ut. Låter dock inget vidare när man hör vad ni andra säger =/

Inaktiv

har testat, suger verkligen, håller med Fletchett

Du har en commander, sen tar du poängplatser som du därefter bygger antingen resurser eller försvarstorn, du kan även bygga mer trupper

japp...det var allt..

Medlem

jag tar och provar det mest för grafikens skull. screensen ser yummy ut

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Katana:

bara lirat en snabbrunda där jag inte hade nå koll på nånting. men verkar lite nyskapande iaf, får testa mer imorrn

Nyskapande?

Jag skulle kalla det raka motsatsen. Det är samma gamla vanliga RTS som vi sett 100 gånger innan. Enda skillnaden är att här är det simplifierat till den grad att det känns som ett konsollspel.

har inte lirat så mycket rts men dehär verkade iaf lite annorlunda. man har sitt gäng gubbar och nöter coop och slaktar bossar å har sig, jag har då iaf aldrig lirat nått som den match jag lirade igår iaf upplägget är nytt för mig, iaf coop-delen

Medlem

tyvärr ett sjukt dåligt spel, dåliga kontroller & UI är bara några saker. Sedan dör "ledaren" man har i squad så kan man inte kontrollera resten av sina enheter eller deras abilitys, jävligt bra tänkte där av devs (testade coop med en polare)

Inaktiv

Det här spelet är riktigt underhållande i Co-op. Blir lite som att raida i MMOs fast i mycket mindre skala.

Det enda negativa jag hittar är att klienten krashar hela tiden.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Du har en commander, sen tar du poängplatser som du därefter bygger antingen resurser eller försvarstorn, du kan även bygga mer trupper

Låter ungefär som #Z: Steel Soldiers , eller ?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar