Nytt Prince of Persia bekräftat

Medlem
Nytt Prince of Persia bekräftat

NIce!

Inaktiv
Medlem

Inte så mycket för de förra PoP spelen men vi får se..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Ser väldigt bra ut

Inaktiv

oh lawd, the milk

skulle väll vara en trilogi .. ok om dom börjar en ny trilogi, men kunde dom vänta lite .. känns fortfarande som en uppföljare

mer Sands of Time, mindre "ond"-prins

Medlem

prince of persia FTW!

Medlem

Aldrig varit intresserad utav serien, men kanske testar detta

Medlem

Den förra trilogin var iaf. klockren (lirat på PC). Blir kul att se vad Ubisoft har i görningen.

Medlem

Något jag verkligen har väntat på. Sands of times triologin var helt underbar tyckte jag. Andra delen gillade jag mest pga den mörkare stilen och att det kändes mer utmanande. Jag gillar AC också men saknar delen med att behöva klura ut vart och hur jag ska klättra för att komma vidare.

Om de tar bort dagger of time i det nya så tycker inte jag att det riktigt känns som en del i triologion. Jag hoppas de gör det också eftersom jag tyckte det gjorde striderna för lätta. Det är mest striderna jag hoppas de arbetar mest på för att göra dem mer intressanta. Visst det är kul att kunna flasha runt med snygga moves som dödar fienderna mängder men det blir långtråkigt väldigt snabbt. Känslan av att få till en snygg avslutning på sin fiende blir ju så mycket bättre om det inte händer varje gång.

1
Skriv svar