Nytt från Battlefield Heroes

Medlem

Detta ser jag framemot något oerhört!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

detta blir en solklar inföskaffning i spel hyllan


signatur

Rädda skogen ät en bäver

sätta ett grattis onlinespel i hyllan >_<


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Kan inte vänta, hoppas det inte är några krävande shaders så det startar på min dator.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Glada nyheter, Längtar efter BF Heroes

Medlem

ser kul ut

alltid älskat battlefield förutom 2142


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Denna måste jag bara läsa 30 gånger. Är det någon som kan förklara vad det egentligen står här?

Oavsett vad som menas så var den sjukt, hysteriskt rolig och man undrar ju själv var man får tag på rökat som gör att man skriver en sån här ;-).

BTW så ser spelet bra ut och det ska laddas ned!!

Skrivet av SirMauser:

Sjukt nice ide, man ska inte betala för saker man behöver bara för saker man inte behöver typ en superläcker jacka. Som wow förrutom du kan få lila kläder utan spela 100 timmar. iallfall så jag uppfattat deras ide och jag tror på den stenhårt, the buzz is going and its halfway there, dessutom ser det sjukt snyggt ut och tf2 kommer inte skaffa flygplan lr tanks någonsin så sluta snyfta om det för båda är fps och tecknad stil.

Medlem
Inaktiv

Brutaly, jag förstår vad Mauser skriver. Räckte med att läsa en gång.

Jag kan också tolka så att du kanske förstår?

Han menar att det är bättre att betala för onödiga saker (som man inte behöver för att spela spelet) frivilligt, än att tvingas betala för att kunna spela spelet över huvud taget (dvs. köpa spelet). Sen säger han att han har förtroende för konceptet och att det ser väldigt bra ut. SirMauser hävdar också att TF2-fans ska sluta snyfta över TF2s överlägsenhet, flygplan och stridsvagnar kommer aldrig till tidigare nämnda Valve-spel.

Jag tycker att spelet ser jättebra ut. Musiken är en riktig höjdare. Jag hoppas verkligen att detta konceptet bär sig och att EA gör mycket pengar på reklamintäkterna och mikrotransaktionerna så att vi får se liknande finansieringar i framtiden.

Inaktiv

Gratis är gott

12
Skriv svar