Inaktiv
mick problem

Hejsan. Jag spelar Battlefield 2 och då fungerar voipen i ca 3 minuter sedan har jag ingen mick enligt bf2. Enligt kompisar hörs jag tydligt och klart när den väl fungerar. När jag lirar andra spel med voip som cs fungerar den hela tiden. Har testat flera mickar och jag har direct X 9. Och nyaste bf2 patchen. EA suport vet inte vad felet är. Ingen verkar veta det Har även testat att ominstallera battlefield.
Kan jag behöva uppdatera något?
Det är en Dell dimensimon på 3ghz 1024ram. nvidia 6800gto.

Datorn är bara ett år.

Tacksam för svar.

Jacob

Inaktiv

Om den fungerar hela tiden i andra spel är det nog BF2 som buggar sig. Inte helt oväntat. Inte mycket att göra i det fallet


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv
Skrivet av PaddanL:

Om den fungerar hela tiden i andra spel är det nog BF2 som buggar sig. Inte helt oväntat. Inte mycket att göra i det fallet

ok men jag vill få det att fungera:)

Inaktiv

En fråga till din fråga....
Var ansluter du micken? Bf2 känns bara vid mikrofoningången på
baksidan av datorn...

Inaktiv

Jag har min i ingången fram och det funkar för mig så det påståendet verkar konstigt.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

nj
Medlem

Lär väl mer ha att göra med om/hur mickingången i chassits front är inkopplat.
Är den tex inte alls inkopplad till ett ljudkort så är det ju inte så konstigt att det inte fungerar.

1
Skriv svar