Siren New Translation avbildat

Robot
Medlem
Siren New Translation avbildat

Skulle absolut inte säga att Forbidden Siren var medelmåttigt, estetiskt tilltalande och stämningsfullt och tillförde faktiskt nya aspekter till skräckgenren. Utförandet kanske inte var det bästa och kunde vara lite frusturerande på sina håll, men absolut inte medelmåttigt.

Vet inte hur Siren New Translation blir, men slipar detta den smutsiga kolbiten till diamant, så kanske detta blir något.

Medlem

Ser ut att bli blodigt...bara en tanke


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

COOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QRT
Medlem

ser riktigt häftigt ut

Medlem

Shit, fan obehagliga screenshots.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Hmm... Alla blöder från ögonen, ser riktigt läskigt ut. Kommer väl skäkert inte våga spela det här

Medlem

Har dragit ner demot från japanska psn och testat. Intrycket är väl sådär. På många sätt känns spelet lite gammalt och skräcken är väl inte superbra, inte silent hill läskigt den biten jag spelade iaf. Spelet kan nog bli skapligt iaf. Det är lite annat gameplay egentligen. Det är mer ett springa och hitta så fort som möjligt spel :P. Lite stressigt med andra ord. Teh Zombies är riktigt snabba.

Medlem
Skrivet av Kovski:

Skulle absolut inte säga att Forbidden Siren var medelmåttigt, estetiskt tilltalande och stämningsfullt och tillförde faktiskt nya aspekter till skräckgenren. Utförandet kanske inte var det bästa och kunde vara lite frusturerande på sina håll, men absolut inte medelmåttigt.

Vet inte hur Siren New Translation blir, men slipar detta den smutsiga kolbiten till diamant, så kanske detta blir något.

Håller fullständigt med. Tycker verkligen inte heller det var medelmåttigt iaf inte det första. Ja det var lite komplicerat och fattigt på information och ibland kunde det vara riktigt svårt men bortser man från det så har man ett väldigt unikt skräckspel.

Jag hoppas det här nya siren spelet blir riktigt bra så man kan få se ytterligare spel i serien för de kommer bara bli bättre och bättre ( om de rättar sina misstag).

Inaktiv

Hmm... Undrar om de e dax och införskaffa en PS3a.
Nu finns de snart tillräckligt med spel som är värda och köpa.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Woo, mer skräck-spel till folket! Ser mycket intressat ut!

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Hmm... Undrar om de e dax och införskaffa en PS3a.
Nu finns de snart tillräckligt med spel som är värda och köpa.

Vänta tills MGS4 och LBP kommit ut och blivit bedömda, skulle jag säga.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Eeep! Blir till att sova med lampan tänd om man spelar det här hehe. I like.


signatur
1
Skriv svar