Flerspelarläget i Battlefield: Bad Company filmat

Robot
Medlem
Flerspelarläget i Battlefield: Bad Company filmat

Bästa Spelet på Konsol kommer det vaara


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det ser onekligen kul ut, men jag ogillar Rock-Paper-Scissors-taktiken, för det betyder att om man har valt fel kit för tillfället är man körd, oavsett hur skillad man är...

Medlem
Medlem

det va en klen tröst men man tager vad man kan

Medlem

Citat av Wartex "Det ser onekligen kul ut, men jag ogillar Rock-Paper-Scissors-taktiken, för det betyder att om man har valt fel kit för tillfället är man körd, oavsett hur skillad man är..."

Jag har kört betan, och det är ibland så, ja. Men det behöver trots det inte alltid vara så. Det beror först och främst på banan man kör, vilket som mest kan påverka klasserna Recon och Support (lång- och kortdistans). Men det är likt tidigare Battlefield-spel, så oroa dig inte - det kommer att bli superläckert!:D

Medlem

Mumma vad ljudet är underbart i detta spel!

Medlem

Ser grymt roligt ut ... kan inte vänta när nästa PC spel kommer deras nya motor


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av JOnnegrym:

Phett... pc?

PS3
XBOX360


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fan va sugen man blir!! Ge frostbite till PC! Onödigt att förstöra ett så bra spel genom att ge det ut på konsol :@

Medlem

Grymt! Vill ha Ser extremt kul ut.

Skrivet av mosoloa1:

Bästa Spelet på Konsol kommer det vaara

Bästa FPS-spelet menar du?.. Kan ju inte klå GTA IV som bästa spel på konsol. Men de tillhör ju olika Genre så.

Medlem

Lyssna bara mullret när tanken skjuter på avstånd när de presenterar recon-klassen. : O
Helt über.

Medlem

Det ser helt underbart ut. Men ge oss det till pc, jag vill inte behöva köpa en konsoll

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Grymt! Vill ha Ser extremt kul ut.

Skrivet av mosoloa1:

Bästa Spelet på Konsol kommer det vaara

Bästa FPS-spelet menar du?.. Kan ju inte klå GTA IV som bästa spel på konsol. Men de tillhör ju olika Genre så.

Alla kanske inte föredrar GTV IV.

Inaktiv

Jag ska köpa 360 för BC:s skull
Jag är BF fan, och måste ha detta spel!
såg trailern får några dagar sedan, sjukt grym!

Medlem

Ser faktiskt riktigt underbart ut.. Tyvärr så är jag gillar jag verkligen inte att spela FPS spel på konsol.

Inaktiv

Sure FPS ska vara på PC men, det är lätt värt att skaffa 360 för detta spel!

Medlem

lär ju bli coolt som faen, synd att det inte kommer te pc

Medlem

Betan var då inte något att hurra över alls tycker jag.Men som sagt...det var ju beta...Tycker det är skit synd att alla skador på hus och så är "förinställt". T.e.x ett hus så kan man skjuta sönder kanterna + några hål i väggarna, precis som alla andra hus i spelet.

Medlem

Äh släpp det till PC för böfelen. FPS med handkontroll, urk nej tack....

Medlem

Ser häftigt ut.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Elit-mannen: Jaså? Är ju inte kul om man inte kan skada husen hur man vill...
Är som Red Faction 2001 eller när det kom, var också en jävla massa om hur man kunde spränga sig fram... Ja.. Så länge det då var rätt "material" i spelet. Tror det var berg och fönster man kunde spränga endast.

Trodde även detta var en film om det andra Battlefield som skulle vara gratis..

Inaktiv

Det lönar sig inte till PC.

Medlem

Ser strålande ut


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

ptr
Medlem

alltså längtar gör man ju. kommer ju inte bli helt fel att spela det här med hemmabion på! stackars mina grannar under sommaren haha. hoppas de är bra väder så de håller sig utomhus

Medlem

klart det lönar sig till pc.....för att spela online måste man ju köpa spelet...och dom flesta köper det pga att spela online

Medlem

Dom verkar ju vara helt blåsta som tror att det kommer lönas att bara släppa på PS3 och 360 :/

Skrivet av Rullstol:

Äh släpp det till PC för böfelen. FPS med handkontroll, urk nej tack....

word


signatur
Medlem

Jag kommer nog köpa det till 360 men jag hade mycket hellre spelat det på pc.

Medlem

varför måste alla skriva "phett" vafan? matfett eller?

12
Skriv svar