Flerspelarläget i Battlefield: Bad Company filmat

Medlem

Nån annan än jag som lade märke till att Noken var med?

Medlem
Skrivet av Håkan:

Elit-mannen: Jaså? Är ju inte kul om man inte kan skada husen hur man vill...
Är som Red Faction 2001 eller när det kom, var också en jävla massa om hur man kunde spränga sig fram... Ja.. Så länge det då var rätt "material" i spelet. Tror det var berg och fönster man kunde spränga endast.

Trodde även detta var en film om det andra Battlefield som skulle vara gratis..

Jepp, första red faction tycker jag faktiskt hade bättre skader. På betan kunde du göra kratrar i backen, men bara litegranna. Men husen är redan förinställt på hur det kan gå sönder.

Oftast är det så att på ett rektangulärt hus kan du skjuta dom 4 kanterna + 1 eller 2 hål på sidorna, med en liten vägg emellan hålen.

Medlem
Skrivet av Lerner:

Dom verkar ju vara helt blåsta som tror att det kommer lönas att bara släppa på PS3 och 360 :/

Nog tror jag det lönar sig, varenda en piratkopierar ju spelen till pc. Eller nu överdrev jag, men många iallafall ! Blir ju så lite cash i plånkan då för utvecklarna =)...

Medlem

Aye som folk sagt innan, ge oss de till PC plz =(

Jag vill ej heller lira på en äcklig handkontroll ju ;/

Medlem

Kommer aldrig kunna njuta av dethär spelet, konsollhatare som jag är...

Depressmode on

Medlem

Meh, varför ? Har aldrig förstått meningen att bara spela på ett format och missa så många bra spel...

Medlem

Visst, PC är kul, men fan vad whine det är så fort ett spel inte släpps till PC. Skärp er.

Nej jag är ingen fanboy, tänker inte ens köpa liret.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Visst, PC är kul, men fan vad whine det är så fort ett spel inte släpps till PC. Skärp er.

Bra sagt, FZ-medlemmar, skärp er!

Medlem

Det lär komma till PC senare, när de tjänat in utvecklingskostnaden på konsolförsäljningen. Ser förövrigt rätt läckert ut, dock vill jag veta mer om SP-delen av spelet då det är främst den jag är intresserad av, har aldrig tid att spela online.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

hmm blir nog dags o köpa en platt TV o X360.. då kan man tänka sig skaffa Bad company...

Medlem

LocSin tror inte det kommer till Pc inte Bad Company. Men förmodligen annan BF i serie.

Medlem

Släpp till bra FPS-kontroll! (PC?) Eller släpp T-bord och mus till 360:n! KVITTAR! VILL HA! GAH! SVIKARE-DICE! :evil:


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Äsch sluta whina nu och lär er spela med en xbox kontroll, så svårt är det inte.. Detta spel ser jag starkt fram emot!


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Inaktiv

Att man som Tankförare alltid ska ha det svårast på slagfältet Artilleri, Laserguidade missiler från ovan, NewbSökare för AT. Är det inte nog med att man fått lyssna på det irriterande men ack så livräddande pipet från BF2?

Under hur kul det är med en 1-button AT? I BF2 var det i alla fall vettigt att man fick styra missilen för lite utmaning XD

Medlem

Baah verkar coolt ju, varför åh varför är det inte till PC, likadant med GTA4.... Fan.

Medlem

kasst att väskan dyker upp direkt när man dör, ser ju ut som de dör för han får en fet väska i huvet

Inaktiv

håller med #46 känns lite dumt asså :/ hoppas de skulle kunna ändra det i patch eller något, ramla först - 5 sek - fram med väskan och bort med kroppen typ maybe


signatur

The Piano Has Been Drinking

Medlem

Var det seriöst "den" Noken man såg flera gånger?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Ser helt ok ut. Vet inte om det blir ett köp dock. Var så besviken av BF2 efter ett par hundra timmars (!) spelande att jag bestämde mig för att vara väldigt restriktiv med spel från DICE.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Ser helt okej ut, funderar på köp

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Det ser onekligen kul ut, men jag ogillar Rock-Paper-Scissors-taktiken, för det betyder att om man har valt fel kit för tillfället är man körd, oavsett hur skillad man är...

precis som det ska vara. teamplay med rätt mix av kit och supportande fordon ska det vara för att överleva.

Detta upplägg tvingar till samarbete och inte en massa noobs som lirar egoistiskt.

Kanon!

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Bästa Spelet på Konsol kommer det vaara

Word! word! word! sten hårt.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Brutaly:
Skrivet av Wartex:

Det ser onekligen kul ut, men jag ogillar Rock-Paper-Scissors-taktiken, för det betyder att om man har valt fel kit för tillfället är man körd, oavsett hur skillad man är...

precis som det ska vara. teamplay med rätt mix av kit och supportande fordon ska det vara för att överleva.

Detta upplägg tvingar till samarbete och inte en massa noobs som lirar egoistiskt.

Kanon!

Håller fullständigt med, det ger en form av realism i ett ganska så orealistiskt spel, gjorde lumpen som lättmekaniserad Infanterist, att folk har olika roller och jobbar tillsammans för att lösa uppgiftning det är så det ska vara...

Gillar även att se hur dom uppmuntrar till att gå i duck walk med Iron Sight och bursta salvor istället för att bara kötta på, dock borde dom göra fler vapen med rödpunktssikte istället för Iron Sight, är mycket skönare =P..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Inaktiv
Skrivet av Elit-mannen:

Meh, varför ? Har aldrig förstått meningen att bara spela på ett format och missa så många bra spel...

Håller med.. Man ska ha en konsoll + PC för att få ut det mesta i spelväg.. Synd om alla bra spel som pc-nerdsen missar : x

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Elit-mannen:

Meh, varför ? Har aldrig förstått meningen att bara spela på ett format och missa så många bra spel...

Håller med.. Man ska ha en konsoll + PC för att få ut det mesta i spelväg.. Synd om alla bra spel som pc-nerdsen missar : x

Ehm...

Fan

Så himmla mycket pengar bara, sen betala för EN TILL anslutning till XBOX - LIVE, och köpa spelen för 500-600.. Böh =(

Inaktiv

Är det inte han u house som snackar? Lite likt är det.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jäklars vad sugen jag blev. Så synd att jag vägrar köpa konsol bara... PC version, ja tack!


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Detta funkar faktiskt riktigt bra med 360ns kontroll, den är helt ok för FPS spel, även fast PCn alltid kommer äga på den fronten.

12
Skriv svar