Stalin vs. Martians tillkännagivet

Medlem
Stalin vs. Martians tillkännagivet

Kan ju bli underbart!


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Blå uppblåsbara elefanter och limegröna tanks?

gief!

Nej men ärligt talat, påminner om S.W.I.N.E. till utseendet, och storyn låter ju inte toppen heller. Men kanske blir det roligt ändå, kanske världens mest välbalanserade gameplay, med bra techträd? Kanske rent av det som kommer ersätta SC??

edit: liknar ju inte alls swine, tror mitt minne fallerat. Men det fick mig iaf att tänka på swine

Medlem

Varken PK eller seriöst, kan bli en riktig hit tror jag.

Medlem

Haha både låter och ser helt underbart ut! Hoppas verkligen att det här blir bra :D.

Medlem

Ser helcharmigt ut! Vill ha!

Inaktiv

usch... vill inte ha!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

"kamp mot en elaka rymdvarelser" kamp mot en invasion av elaka rymdvarelser, kanske var menat att det skulle bli? inte för att man inte förstår

Verkar bli ett intresant spel


signatur

Mirrors are more fun than television

BME
Medlem

ser ut som T-34 vs Pikmin


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Så underbart oseriöst. Så SKÖNT:D

Inaktiv

Hur kan detta vara en produkt av 3 (!) spelstudios? Ser ju ut som hemmabygge...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Vadå inte historiskt korrekt? Historierevisionister!

Medlem
Medlem

Alltid sugen på ett "seriöst" spel med humor som baktanke..Inte det snyggaste jag sett men kan det få mig att flina så kan man ju prova...

Medlem

Investeringsfaktor hög

Inaktiv

kommunister och aliens!?

det kan bara inte misslyckas!

Inaktiv

Man får hoppas att de inte menar allvar med 'wise Stalin'. Tänk vilket ramaskrik det skulle bli om några tyska utvecklare skulle göra liknande spel där tredje riket o 'vise Hitler' kickade utomjordingsrumpa...

Medlem

Givet köp, kan jag säga redan nu


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv
Skrivet av cingeto:

Man får hoppas att de inte menar allvar med 'wise Stalin'. Tänk vilket ramaskrik det skulle bli om några tyska utvecklare skulle göra liknande spel där tredje riket o 'vise Hitler' kickade utomjordingsrumpa...

Jomen så försökte Hitler erövra världen medan Stalin mest gav sig på sina egna ryssar.

1
Skriv svar