Tvättkrig

Medlem
Tvättkrig

Woho, det är ju riktigt kul att tvätta! Speciellt när vi är 5 - 6 8 våningshus som delar på 2 tvättrum, en söndag som denna så är det rena rama skyttegravskriget nere i källaren, man gräver fram en bunker framför den maskin som nästan är klar och sen sitter man och trycker tills ens egen hög är ren och fin. Sen så börjar såklart skottväxlingen om vem som ska använda torkmaskinerna...

Nåväl, nu har jag fått tvättat i två omgångar iallafall, ljust och färgat, orkade inte med en tredje vända för lakan & dylikt, får nästan bli mitt i natten imorgon, då bör det väl ändå vara ganska dött där!

Annars så sitter jag fortfarande med Arkham Asylum, snart klar med story men jag har gett mig attan på att jag ska ta alla Riddlers gåtor, främst för att höra hans plågade jämmer om att han blivit besegrad! Fantastiskt ändå, jag visste att det skulle finnas massa hemligheter men hade aldrig trott att gamle Edward skulle vara med så mycket!

Ska bli kul att spela om...

Kanske Gåtan som skörk i nästa Nolan-rulle? Hade inte suttit fel!

#blogg


signatur
Medlem
Tvättkrig

Om nu det ska bli en ny film med gåtan så hoppas jag att Jim Carrey får spela om rollen! Jag tyckte han var perfekt för den rollen i förra filmen, och om Nolan gör filmen så blir den nog riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Om nu det ska bli en ny film med gåtan så hoppas jag att Jim Carrey får spela om rollen! Jag tyckte han var perfekt för den rollen i förra filmen, och om Nolan gör filmen så blir den nog riktigt bra!

Hehe, du, ta och kolla om filmen, han är inte så bra faktiskt, jag vet, oj vad han spelar över, ännu mer än vanligt dvs.


signatur
Medlem

Hmm, jag kanske minns fe, det var så länge sedan jag såg Forever. Men jag hade för mig att Tommy Lee Jones och Jim Carrey var helt underbara tillsammans, till skillnad mot The governator och Uma Thurman... Usch of Fy!

Medlem

U NEVER speak bad about Arnie man!
Nu får du nog ta å tvätta din käft med grönsåpa!


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Jag är glad att min lägenhet är utrustad med egen tvättmaskin så jag slipper slåss nere i den allmänna tvättstugan.

1
Skriv svar