Billigt och bra

Inaktiv
Billigt och bra

Min mormor skickade ner några presentkort hon hade fått i posten, till mamma. Jag fick ett på 250kr, och för det gick jag och införskaffade mig ett gamecard. Det blev ju typ helt gratis. Billigt och bra.

Sen har vi tydligen fått en massa skolarbeten. Industriella revolutionen och imperialismen tror jag det var. Help is appreciated.

Sen ska jag till Uppsala i november och dra till Stockholm med Liz. Vi ska på Eastpak Antidote tour, och jag ska se Alexisonfire. Alexisonfire= Dallas Green. Oh.My.Gosh.
Jag tror jag dör.
!!!!!!!!!!!!!!!!

#blogg

Inaktiv
Billigt och bra

Industriella revolutionen utspelade sig 1993-1995, och är även känt som Datorkriget©.

Det var då som världens alla datorer plötsligt vände sig emot människorna. Efter hårda strider (människorna förlorade bland annat 300.000 man i slaget om Chicago) kom så till slut en frälsare: Apple lanserade en ny generation Mac:ar som lyckades kväsa datorupproret och sedan augusti -95 råder det åter fred mellan dator och människa.

Imperialismen tror jag faktiskt inte har hänt ännu, utan beräknas starta år 2047 när Kina intar platsen som världens största och enda supermakt.

Men om du, av någon outgrundlig anledning, inte tror på mig så måste jag nog tyvärr hänvisa till google, mina historiekunskaper är tyvärr lite bristfälliga


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

åååhhh som jag önskar att jag kunde skriva det i mitt arbete!!

Inaktiv

Gör det, vem vet vad du får för betyg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar