Ninja Gaiden Black

Inaktiv

Vadå!! Att ge spelet ett minus för att det inte finns något stöd för ett multiplayerläge!? då kanske ni kan svara på hur det skulle se ut om 64st ninjor skulle springa runt och slakta varandra i en DM-map, Nej Ninja Gaiden är och ska enbart vara ett singleplayer spel och där med basta!


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

Medlem

Sjukt... svårt....

Medlem

Det var ju konstigt att det gav spelet minus. Det är ju trots allt bara till xb och definitivt inte online material. det är som Assassins creed.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv
Skrivet av KrejzY:

Hatar verkligen såna här spel, inget att spela tycker jag.

Säger du och har 3st Legacy of Kain spel i din samling.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Underbart spel

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jag är bra på spel, men jag får alltid råpisk av de där jäkla ninjorna. Det är heller inte som att utvecklarna gör det enklare för en då de i det förra spelet åtminstånne medvetet placerade sparpunkterna på de jobbigaste ställena, 5 minuter innan en väldigt svår boss och 10 minuter efter.

(Vet inte om detta fortfarande är sant i Ninja Gaiden Black, men det var så i det första spelet)

har för mig att dom styrde upp savepointsen i blak, ska finnas några fler, och dom är ofta placerade på vettiga ställen.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av LocSin:

Fattade aldrig varför folk gillar detta skräpspel, en sunkig Tenchu titel är ju mer Ninja och mer underhållande.

oj oj oj, tenchu? det är väldigt kul att sitta i en buske och vänta i 3 minuter på att en soldat ska vända sig om för att sedan trilla ner från en klippslutning när du ska mörda honom p.g.a att kontrollerna suger?

Ninja gaiden är pur diamant när det gäller spelmekanik, sen vad du gör med redskapen som levereras är en annan femma.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Hatar verkligen såna här spel, inget att spela tycker jag.

care to elaborate as to why?


signatur

P.L.U.R

Medlem

zzzz


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

man måste bli en ninja för att klara det här spelet och det är det man älskar med det <3

Dagens tips! uppgradera träsvärdet fult ut, då får man en asgrym åra med lite magiska bokstäver på som är.. OVERKILL!

12
Skriv svar