KingIsle - ny studio som snickrar MMO

Robot
Medlem
KingIsle - ny studio som snickrar MMO

Grymt!, ville kommentera först. Ska läsa nu
Återkommer om det verkligen var grymt eller inte


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inte ännu ett MMO *suck*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hoppas det inte är ännu ett jävla fantsy tema bara. Visst folk "hatar" ww2 spel men fantasy e fahn värre....*springer*

Medlem

På tal om just ID Software, när fan ska deras RAGE dyka upp ... grymt spännande projekt som det finns grymt lite detaljer om jöh!

Inaktiv
Skrivet av Rullstol:

Hoppas det inte är ännu ett jävla fantsy tema bara. Visst folk "hatar" ww2 spel men fantasy e fahn värre....*springer*

WW2 mmo med fantasy tema då?

Se vad de blir, hoppas på ngt ny-tänkande.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

WW2 mmo med fantasy tema då?

Se vad de blir, hoppas på ngt ny-tänkande.

Det hade faktiskt varit lite ballt. Tänk dig Alver i tyska uniformer, hober i brittiska, franska gnomer och amerikanska orcher!!

Inaktiv
Skrivet av Rullstol:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

WW2 mmo med fantasy tema då?

Se vad de blir, hoppas på ngt ny-tänkande.

Det hade faktiskt varit lite ballt. Tänk dig Alver i tyska uniformer, hober i brittiska, franska gnomer och amerikanska orcher!!

Alver som tyskar? orchs isåfall ^ ^

Medlem

vafan mmos överallt haha

Medlem

Räcker med dom vi har? Absolut inte! Jag har då inte hittat något mmo som passar mig än, så jag hoppas på varje ny titel jag läser om

Vad gäller temat så kan man väl få nått riktigt riddar-spel istället för dessa pimpade fantasy-liren? Gillar fortförande oupptäckta mystiska medeltida miljöer och karaktärer med rustningar och svärd (Minus kevlar-bikinis då).

Inaktiv

Alltså detta kan bli intressant, om dom väljer att gå en liten "shadowbane" väg.

Då skulle detta mmorpg vara spelbart. Jag tycker WoW är bland dem sämsta mmorpg's precis ingen frihet alls för spelaren.

I shadowbane var det spelarna som skapade byarna och röstade fram kungarna, Alltså som i riktiga världen och det gjorde alltså att en stor stad efter 1 år kunde sluta existera för att alla hade flyttat ut från den t.ex och kungen styrde det dåligt.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Rullstol:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

WW2 mmo med fantasy tema då?

Se vad de blir, hoppas på ngt ny-tänkande.

Det hade faktiskt varit lite ballt. Tänk dig Alver i tyska uniformer, hober i brittiska, franska gnomer och amerikanska orcher!!

Alver som tyskar? orchs isåfall ^ ^

Lärde du dig det i skolan eller?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Rullstol:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

WW2 mmo med fantasy tema då?

Se vad de blir, hoppas på ngt ny-tänkande.

Det hade faktiskt varit lite ballt. Tänk dig Alver i tyska uniformer, hober i brittiska, franska gnomer och amerikanska orcher!!

Alver som tyskar? orchs isåfall ^ ^

Jag håller tusan med!

tyskarna = orchs
amerikanarna = humans
japanerna = gnomes
britterna = alverna (förutom churchill som blir en hob med största pipan någonsin)

Medlem

nej nej, ryssarna är orcher!
britter kan ju inte vara alver, kanske mörker alver då eftersom det bara regnar där!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar