En till stor Hellgate: London-uppdatering

Robot
Medlem
En till stor Hellgate: London-uppdatering

För att vara en spelsida har FZ ett ganska roligt språk, anstiftar på titeln: En till stor hellgate...

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

För att vara en spelsida har FZ ett ganska roligt språk, anstiftar på titeln: En till stor hellgate...

Va? Du vet tydligen inte vad "anstifta" betyder. Men bortsett från det, vad är det som du tycker e "roligt" med titeln? Patchen är stor och den är "en till".

Skrivet av b0bl00i:

För att vara en spelsida har FZ ett ganska roligt språk, anstiftar på titeln: En till stor hellgate...

"syftar på" menar du väl.


signatur
Medlem

Yay, shared item space. Vet inte när dom införde det (har inte loggat in på ett tag) men det är nåt jag har saknat. Nu kan man äntligen twinka sina små altisar med mojar man lootar på sina stora altisar. =D

Det enda jag saknar nu är nån variant av bazaar/consignment/auctionhouse grunkemoj.

Edit: shared stash kom visst i denna uppdatering hehe. Fan på tiden.


signatur
Inaktiv

testade hellagate precis när det släpptes... blev rysligt besviken då jag hoppats på ett spel i Diablo anda. Har det blivit något bättre nu eller ??

Medlem

Asså vem fan bryr sig om det blivit fel på formuleringen? Ni fattar väl vad de menar?

Ontopic: Ganska sugen på Hellgate faktiskt. Men nu kmr ju AoC som man ska lira.. så vete fan om det är värt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Skrivet av skauninG:

Asså vem fan bryr sig om det blivit fel på formuleringen? Ni fattar väl vad de menar?

Ontopic: Ganska sugen på Hellgate faktiskt. Men nu kmr ju AoC som man ska lira.. så vete fan om det är värt.

För mig gäller bara AoC:heart:


signatur
Medlem
Skrivet av b0bl00i:

För att vara en spelsida har FZ ett ganska roligt språk, anstiftar på titeln: En till stor hellgate...

edit: ja helvete, varför skrev jag anstiftar det var syftar på.

Medlem

Jag är vanligtvis rätt pedantisk vad gäller språk, så om någon kan motivera varför rubrikformuleringen är fel eller bara dålig så go go go!

Medlem

Gillar de nya funktionerna. Ska däremot bli kul att se vilka boost man får vid uppnått mål vid Donation Collectors. Hoppas att det lönar sig att donera då å då.


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Är detta värt att köpa? Bilderna ser ju lite mys ut, och jag e trött på wow och Tabula Rasa är genomspelat (inte mycket spel kvar när man e 50, men resan dit var en underbar upplevelse).
Tänkte isf prenumerera, det verkar vara det populäraste, och sen så vill man ju parta med sina vänner med.

Medlem

Att populaset anstiftar på ett efterbördigt sätt vadan det gäller språket måsta man anmärka att ett klargörande vadanefter tillhandahållet av såfram tillbörligt såsom mindre efterbörligt innanmäte kan betänkas vara bestridligt, eller beivrigt i dess ubikvitetaste form, precis såsom entiteter av tidigare nämnda volalitet behagar påkosta sig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar