Devil May Cry 4 till PC - mer än en ren portning

Robot
Devil May Cry 4 till PC - mer än en ren portning
Devil May Cry 4 till PC - mer än en ren portning

Skulle komma i mars egentligen.. Aja, får väl bli sommar ..

Medlem
Medlem

Vergil, Dante? får vi se mera av dom blir det nog gott!

Skribent

Jag hoppas på det bästa. Capcoms övriga pc-konverteringar är bland de mest skrämmande jag sett med mina egna ögon.

Medlem

Kan ju fortfarande bli en portning rent spel- och styrmässigt även fast det är, i mina ögon. tilllägg?

Inaktiv

Hyfsat najs, tur att man sköt upp köpet utav 4an då. Funkar säkert fint med en handkontroll till PCn.

Kommer säkert äga konsolversionen haha


signatur
Medlem

"Bland annat med stöd för DirectX 10" som vi helt i onödan implementerat och kodat för, endast för att ge er EXAKT samma upplevelse som dx9 ger =p

Medlem

Och en 30 minuters installation!

(Nej jag har inte spelat det på PS3 eller Xbox360, testade demot och tyckte det var tråkigt)

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Vergil, Dante? får vi se mera av dom blir det nog gott!

Öööh antar att du inte lirat igenom spelet?

Man lirar som dante halva spelet och Vergil är död sedan länge.

Medlem

fler svårighetsgrader? hahaha, "ok" räcker de inte med 6st liksom

Medlem

Nope drunken monkey, jag har bara kört demot och jag har inte köpt det än, helt och hållet Nero's fel :P!

Medlem

Kommer nog köpa PS3versionen i slutändan, men vore coolt att se hur det är på PC

Gen
Medlem

Dx10 stöd? Smaskens.

Medlem

Kontrollen var ju rätt så knepig om på xbox och PS3 lär ju vara ospelbart utan envettig handkontroll på PC, näe ge oss Ninja Gaiden 2 tack.


signatur

P.L.U.R

Medlem

JAAA! För fan vad underbart! Jag sitter här och väntar och väntar med min XBOX 360 handkontroll och superdator på det här spelet!

Heja Capcom! Fan vad jag längtar! Och njutningen blir total om PC versionen spöar arslet ur konsol versionen!

Sommaren är räddad!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar