Första bilderna från GTR Evolution *

Robot
Medlem
Första bilderna från GTR Evolution *

ja detta verakr ju inte helt fel tror arr det blir ett bra lir
simbin kan sina saker

Medlem

nja Race är nog bättre...


signatur

hejsanhejsanhejsan

cxl
Medlem

Detta är ju GTR2 möter Race i princip. Trevligt med nya bilar, Koeniggsegg, Corvette C6R och Aston Martin DBR9.

Medlem

Stöd för TrackIR?

Inaktiv
Medlem
Medlem

ser ut som skit :S


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

ser ut som skit? Nja så fult äre inte

mmmm, det skit ja sett ser inte ut så där, men intressant än dock hur skit kan se ut

ptr
Medlem

vad innebär *?

Medlem

Fan, man kanske skulle inhandla sig en ratt och lite sköna racingspel till datorn. Bilspel regerar ju ändå en hel del!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av ptr:

vad innebär *?

Betyder oftast att nyheten är uppdaterad

Medlem

*gääääsp*

Ännu ett bilspel med glassig grafik utan handling. 100% skal och 0% innehåll, typ?

När ska sportspelstillverkarna våga skapa något nytt?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Handling? Då kan du spela need for speed eller nåt annat av dom där modda-en-importerad-nissan-spelen, dom har satsat rätt mycket på sånt.

Jag tycker det finns rätt bra bredd bland bilspelen nu, allt ifrån superrealism(GTR) till semi-realism(forza, gotham racing) till häftig arkadracing(burnout) till ovan nämnda tonårsracing. Vad exakt är det du är ute efter HYBRiS?

Medlem

Skit i handlingen. Ge mig alla bilar och alla banor från början sen kör man online i ligor osv eller nöter offline varv efter varv på favoritbanan. Mer behövs inte.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

*gääääsp*

Ännu ett bilspel med glassig grafik utan handling. 100% skal och 0% innehåll, typ?

När ska sportspelstillverkarna våga skapa något nytt?

Du verkar inte äga några racing spel direkt så IMO du vet nog inte riktigt vad du talar om... Speciellt inte om du inte har provat köra något av GTR spelen online.

Ett sim spel med handling kan ju inte blir mer än löjligt och sämst. Tournaments finns vilken är bra men det är online som i det flesta spelen som all spänning finns.

Och RACE är GTR i grund och botten...

Inaktiv

Detta verkar schysst, synd att det inte kommer till PS3'an. Gillar realism.

Inaktiv

De här ser riktigt lovande ut

Kanske till och med kan få mig att tycka om racing spel xD

Medlem

Grid ser fortf bättre ut=P

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

Detta verkar schysst, synd att det inte kommer till PS3'an. Gillar realism.

Pfff
Realism på console är typ lika med obefintligt.
Precis som om flyg simulatorer skulle börja tillverkas till konsoller vet man att det slutar i Arcade.. why jo eftersom i Simmar behöver man seriöst med utbud av conifg,inställningar möjligheter med många knappar med mera otroliga tweak möjligheter och det funkar inte riktigt på konsoll där man är så begränsad.

*Ja jag vet vad Grand Turismo 5 är
*Ja jag vet vad Forza 2 är

Medlem

zauii89: Word


signatur

"White Obama Wants You!"

1
Skriv svar