Wait for the cream.

Medlem
Wait for the cream.

Skall lägga mig nu, så blir en kort men extremt viktigt uppdatering;

Sätt Christoph Waltz i varenda film som görs hädanefter! Mannen är ett geni, han klarar av bedriften att få mig att älska en nazist. EN NAZIST! Måhända en påhittad en, men likväl förmodligen den smartaste och mest ondskefulla brunbyxan som kravlat sig ut underifrån de germanska grå-stenarna.

Att resten av filmen dessutom var magnifik är ju ingenting som gör det värre, även fast jag tyckte att själva Bastäderna fick lite för lite plats, visst, jag förstår att vi likt tyskarna skall känna till dem främst genom rykten, men ändå?

Jag är lite lättad över att Eli Roth inte pratade fullt så mycket i filmen heller, visst, mannen ser fräck ut med basebollträ likväl MP40 i nävarna, men tala bör han inte göra. The Bear Jew är iåförsig ett av de bättre smeknamnen på film...

Nåja, får ta och smälta mer av filmen under natten, kanske blir den ännu bättre sen när Batman dimper ner i brevinkastet och drar mig ur min spelsvacka. 2 hela dagar utan en virtuell karaktär att styra ter sig nästan omöjligt i mina ögon, men den som väntar på något gott väntar ju som bekant aldrig för länge...

Godnatt!

#blogg


signatur
Medlem
Wait for the cream.

Hmm, märkte först nu att jag tagit likadana bilder av Col. Hans Landa för de två senaste inläggen... Fy för mig!


signatur
Medlem

Haha, det är lugnt, den bilden är bra
Jag blev också lite förvånad över att Basterds inte fick mer utrymme, men jag tycker snarare att det var ett plus.

btw, jag försöker fånga Darkrai nu
seg typ.

EDIT: fick honom!

Medlem
Skrivet av Zoom7:

Haha, det är lugnt, den bilden är bra
Jag blev också lite förvånad över att Basterds inte fick mer utrymme, men jag tycker snarare att det var ett plus.

btw, jag försöker fånga Darkrai nu
seg typ.

EDIT: fick honom!

What?! Darkrai? Trodde den bara gick att fånga via att man fick nån sån där special kod/föremål vid ett mässtillfälle :S


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Zoom7:

Haha, det är lugnt, den bilden är bra
Jag blev också lite förvånad över att Basterds inte fick mer utrymme, men jag tycker snarare att det var ett plus.

btw, jag försöker fånga Darkrai nu
seg typ.

EDIT: fick honom!

What?! Darkrai? Trodde den bara gick att fånga via att man fick nån sån där special kod/föremål vid ett mässtillfälle :S

Eller om du har Platinum och möjlighet att ladda ner koden från nätet

Medlem
Medlem

ARGH, här börjar dom inte visa basterds föräns den fjärde september :/


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

1
Skriv svar