Nytt Harry Potter-spel tillkännagivet

Inaktiv
Nytt Harry Potter-spel tillkännagivet

längtar redan:D ::D:D::D: =D

Inaktiv

Tjänar verkligen EA pengar på det här... ALLA föregångare har varit dåliga, eller till och med sämst! Suck.. Att de bara orkar.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Alltså skärpning, så dålig och tråkig samt stela karaktär grafik kan man inte ha.
Detta ser ju för fan att vara gjort på samma nivå som när man själv gick 3d artist utbildning...
Skicka licensen till Crytek..

Medlem

pothead strikes again

Medlem

Älskar verkligen Potter-böckerna och filmerna är helt ok dom också men spelen hade man ju klarat sig utan :\

Medlem

Ser inte roligt ut alls, kommer nog inte vara någon hit, som vanligt.

Medlem

Det förra var vad jag vet mycket bättre än de andra, så om det fortsätter så, så kan det bli lite mindre plågsamt per spel..

Medlem

Mattan är mirrorad .. woohoo.. kände ba för o säga det.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Spelen har ju förbättrats med varje installation, kan bli bra detta.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Brukar alltid testa dessa spel bara för att jag gillar böckerna och filmerna men brukar inte komma så långt utan tröttnar ganska fort på skitet :/

Medlem

Harry potter och fången från azkaban var rätt gött på ps2.:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Kartraith:

Spelen har ju förbättrats med varje installation, kan bli bra detta.

Precis min tanke, fortsätter det så kan det faktiskt bli något bra till slut. Hade fortfarande önskat att de tog mer inspiration från Bully och gjorde ett mer öppet spel. Order of the Phoenix var ett steg i rätt riktning men det fattas fortfarande en hel del vad det gäller atmosfär där.

/ LordDaimos

Medlem

ehm Harry Potter är ju ganska stort bland små barn så det kommer bli definitivt ett hit pga alla föräldrar blir tvungna o skaffa det för sina ungar...

Medlem

Gillade också 3:an bäst, sen gick de utför...:|


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar