Filmnedladdning till PS3 i sommar?

Robot
Filmnedladdning till PS3 i sommar?
Medlem
Filmnedladdning till PS3 i sommar?

Coolt, vad är det för fel på det?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

nice


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Är nog ett steg i rätt riktning. Vet inte hurpass mycket jag kommer att använda denna tjänst om den kommer, men det är iaf nice om den finns överhuvudtaget.

Medlem
Medlem

Synd att det är North America only som vanligt bara.

Medlem

Allt beror på vad det kommer att kosta...

Medlem

Vem bryr sig, vi kommer väl få den om 10 år eller nåt. Hatar USA och Japan ibland...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Allt beror på vad det kommer att kosta...

Mer än gratis och då vill folk inte ha det tyvärr...

Jag köper filmer på skiva, vill kunna ta på det man köpt och inte se det i min digitala lista. Men det är jag det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Eftersom Microsoft inte verkar kunna få arslet ur vagnen så borde Sony passa på.


signatur
Medlem

oh snap, handla 300gb nu direkt te ps3brädan då, fylla den med digitalt media te max

Inaktiv

WOHO! Handla filmer i 1080p direkt till hårddisken. Härligt.

KoP
Medlem
Skrivet av Gortie:

Eftersom Microsoft inte verkar kunna få arslet ur vagnen så borde Sony passa på.

Microsoft har ju redan lanserat sin filmtjänst. Dock ej i dessa regioner.

Medlem
Skrivet av KoP:

Dock ej i dessa regioner.

Den springande punkten hehe.


signatur
Inaktiv

hmm.. ok låter inte så värst intressant.

Inaktiv

1080p är bara att glömma. Det som blir aktuellt är sönderkomprimerade 720p-filmer på 5Gb med lågupplöst Dolby-digital. Blu-ray is the shit, 1080p, 50Gb, hög bitrate samt lossless-ljud. Visst kan de erbjuda sånt på PS3an men tror du att den 40Gb hårddisk räcker långt då?

Medlem

Tråkig utveckling tycker jag, fyskiska skivor i fodral som står snyggt uppdradade i en hylla äger digitalt nedladdat alla dagar i veckan

Skrivet av Snowman01:

Tråkig utveckling tycker jag, fyskiska skivor i fodral som står snyggt uppdradade i en hylla äger digitalt nedladdat alla dagar i veckan

Håller med dig till 1000%. Synd bara att folk är sjuka i huvet och måste konsumera sån här skräp.


signatur
Medlem

Härmar Microsoft...

KoP
Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Härmar Microsoft...

Och Microsoft härmar alla andra pay-tv tjänster som fanns innan?

Medlem

Det tråkiga är ju att det är U.S only. Jag har ingen ps3. Men jag har en 360. Men här har Sony ett guldläge. Ms måste ju förhandla med upphovsrättsägarna för varje land. (vilket är deras förklaring till varför vi i sverige inte får ta del av något) Men Sony å sin sida äger ju redan rättigheterna till en hel del filmer i egenskap av filmbolag. Här har dem verkligen chansen att springa förbi Ms i hela världen(förutom i US och UK) och släppa dem filmerna dem har rättigheterna till.

1
Skriv svar