Skärmdumpstrio från Fallout 3

Robot
Medlem
Skärmdumpstrio från Fallout 3

gott

Medlem

Vem fasiken har armarna sådär när man sitter på en stol. Det är ju som att dom försökt slå en knut på dom.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Citat:

De har dock valt att behålla mycket annat från de två första delarna

Som typ Dogmeat

Medlem

Dogmeat ska ju inte vara snygg....

Skrivet av peak_performance:
Citat:

De har dock valt att behålla mycket annat från de två första delarna

Som typ Dogmeat

Vill hellre ha en katt. Får väl modda in det då antar jag.


signatur
Inaktiv

Tror ni visar fel bilder, det här ser inte ut som Fallout 3...

Medlem

Ser snart inte ut som Oblivion motorn längre.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Är det oblivion motorn?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ah, bilden när han köttar loss på en mutant i power armor ser ju underbart skitigt rolig ut. Minns fortfarande hur jag fick tag på en power armor i ettan medan min bror råkade be Brotherhood of Steel-snubben i labbet att fixa en combar armor med den där "spare part":en så att han inte kunde få tag i en lika lätt (alls?). Still makes me smile. Iofs. lyckades han spöa supermutanterna mycket fortare än mig, men hey, det är väl ingen tävling?

Skrivet av Jakob Svärd:

Ah, bilden när han köttar loss på en mutant i power armor ser ju underbart skitigt rolig ut. Minns fortfarande hur jag fick tag på en power armor i ettan medan min bror råkade be Brotherhood of Steel-snubben i labbet att fixa en combar armor med den där "spare part":en så att han inte kunde få tag i en lika lätt (alls?). Still makes me smile. Iofs. lyckades han spöa supermutanterna mycket fortare än mig, men hey, det är väl ingen tävling?

Du menar en Ghoul. Super mutanterna är ju biffiga


signatur
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vill hellre ha en katt. Får väl modda in det då antar jag.

En katt är inte med i Mad Max :<

Medlem

Blev nästan lite besviken på dessa bilder. Det är ju snyggt och så men det är ju inte nämnvärt bättre än Oblivion. Lite mer än så här har iaf jag hoppats på. Fast det är klart, det finns ju andra screenshots att gotta sig i hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av MaXMC:

Dogmeat ska ju inte vara snygg....

Skönt att se att plastikoperationer även finns för hundar, var glad för byrackarns skull istället


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av Gortie:

Blev nästan lite besviken på dessa bilder. Det är ju snyggt och så men det är ju inte nämnvärt bättre än Oblivion. Lite mer än så här har iaf jag hoppats på. Fast det är klart, det finns ju andra screenshots att gotta sig i hehe.

Ja man brukar ju kunna se så mycket gameplay på stillbilder. Kollar du tillräckligt länge, kanske krävs att man röker på lite, kan man till och med se hunden attackera husse.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Jag minns Dogmeat såhär:

Minigun VS Mother Death Claw = Dogmeat dog - skicka felrapport till Microsoft

Medlem
Medlem

Verkar vara någon sorts såg i baren... vad är det för kalas egentligen?

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Ja man brukar ju kunna se så mycket gameplay på stillbilder. Kollar du tillräckligt länge, kanske krävs att man röker på lite, kan man till och med se hunden attackera husse.

Oops, sorry. Jag menade grafikmässigt.

Men lite röka hjälper nog till med det också hehe.


signatur
Medlem

blev sjuk sugen på att köra Fallout 2 igen..knulla hon bruden så farsan kommer in och skjuter loss..jävla hillbillys :D:D hehe

Inaktiv

FiNt Som fan


signatur

The only one: DutyEA

Inaktiv
Skrivet av djsteffo:

Verkar vara någon sorts såg i baren... vad är det för kalas egentligen?

Det står en Mr Handy i baren. Antar att sågen är en high tech milk-shakeblandararm eller nåt

Medlem

Åhhh det kliar i Fallout-tarmen minsann... thnx 4 the update


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

alla 3 bilder är ju gamla

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Åhhh det kliar i Fallout-tarmen minsann... thnx 4 the update

Jajamän, börjar bli riktigt sugen på att spela det här nu.

Förstår inte fanboysen som gnäller på att det är FPS. Wake up and get into the 21st century, liksom. Om de nu är så förbannat gnälliga kan de väl spela om dem gamla Fallout igen så får dem exakt vad de vill ha utan några som helst nyheter. Säkert samma grabbar som sedan kommer att sitta på rullatorn och säga att allt var bättre förr...

QRT
Medlem

orkar inte gnälla längre. får se fram emot de man får.

Edit: fast folk som RazorShard gör mig bara förbannad. riktigt äckligt.

Inaktiv
Skrivet av RazorShard:

Förstår inte fanboysen som gnäller på att det är FPS. Wake up and get into the 21st century, liksom.

Välkommen till 1970-talet, förstapersonsperspektiv i spel är en uråldig företeelse.

Skrivet av KazikluBey:
Skrivet av RazorShard:

Förstår inte fanboysen som gnäller på att det är FPS. Wake up and get into the 21st century, liksom.

Välkommen till 1970-talet, förstapersonsperspektiv i spel är en uråldig företeelse.

Exakt, de som tror första person är modernt kan dra nåt gammalt över sig.


signatur
Medlem

GIVE ME THIS CRACK NOW!!
Önskar jag hade tid att spela igenom ettan och tvåan innan releasen av trean, men what the heck, still gona use and abuse it

Inaktiv

En eloge för CETME-geväret. Det kanske blir bra iaf.

12
Skriv svar