FZ tävlar ut Logitech G9-möss

Inaktiv

Min MX500 gick sönder för 6-7 månader sedan *snyft*, lätt den bästa jag någonsin haft. Och nu sitter man här med en crappy HP ir-mus som jag fick i kartongen med datorn, Suck! GE MIG GNIO!

Medlem

Är det bara min mus som samlar på sig någon skum slags smörja?
Ser inte allt för mumsig ut haha.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Somliga är inte så vassa här på fz. Trots att jag inte är den trognaste surfaren här har jag lyckats hitta en artikelfiltrerare, efter det är det bara addera ett och annat.

Nu hjälpte jag förmodligen en del, men min chans att vinna är hursomhelst nästintill obefintlig då jag hade en värdelös motivering

Inaktiv

Var och kikade på möss för nån vecka sen och formen kändes väldigt annorlunda mot MX518, och inga testexemplar fanns till hands. Från storleken känns det som att den är utformad för ett fingertoppsgrepp? Eller? Tänkte lite optimistiskt innan att den genom att vara stor för sin form bara var marginellt kortare och som ett mellanting, men så var det inte. Är främst ute efter en högre pollingrate och har efter mycket testande nöjt mig med det jag har, men det vore kul att prova - så skoj med en liten gratischans!

Skrivet av sebulba666:

Är det bara min mus som samlar på sig någon skum slags smörja?
Ser inte allt för mumsig ut haha.

haha word


signatur
Medlem
Skrivet av sebulba666:

Är det bara min mus som samlar på sig någon skum slags smörja?
Ser inte allt för mumsig ut haha.

Tvätta händerna lite oftare så kanske det blir mindre!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vill inte ha :p, kommer ändå inte på någon roligt att skriva. ms 1.1an är för mig oslagbar hittils, har testat en del möss. Men alltså, har ju inte testat alla än..

Medlem

Razer DeathAdder är en av dem skönaste mössen om man ska bedömma efter hur bra den sitter i handen. Plus att den har bra precision och bra teknik, inte den bästa kanske men ändå bra. Men sitter absolut bäst i handen, men ligger tvåa förstås efter en riktig mus??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar