Ni vann Lineage II-tävlingen

Robot
Medlem
Ni vann Lineage II-tävlingen

Skit, vann inte. Men gratz till vinnarna iaf.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis till vinnarna! Hoppas ni gillar spelet (och inte går tillbaka till WoW efter ett par timmar...)

Inaktiv

Damn it!

Skrivet av Dvorak:

Grattis till vinnarna! Hoppas ni gillar spelet (och inte går tillbaka till WoW efter ett par timmar...)

Point taken!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Wootwoot! Jag vann ett av tröstprisen ^^ skrattade högljutt av vinnarbidraget. klockrent! xD

Medlem

Man hade ju hoppats på att vinna förstås, men det var faktiskt ett bra bidrag som vann


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Wohoo jag vann

komsi vovvar, nu ska vi säga "Lineage II"!

Edit:

Citat:

Biffig samlarutgåva till Luleå-trakten

wtf, Falköping ligger INTE i närheten av Luleå. 1143km till Luleå härifrån

Medlem

Frågan angående vem som komponerat musiken i Lineage 2 har dock inte helt korrekt svar, Hyo Beom Lim och Inon Zur är bara två av dom tre som komponerat musiken i spelet. Amerikanen Bill Brown ([http://www.billbrownmusic.com/]) har även komponerat rätt mycket av musiken för spelet.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Happ, förlorade ännu en gång

Medlem
Inaktiv

Grattis till de som vann

Inaktiv

Grattis! ^_^


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

haha grattis DrAbraham!
bra svar!

Redaktör
Skrivet av DrAbraham:

wtf, Falköping ligger INTE i närheten av Luleå. 1143km till Luleå härifrån

Felläsning av mig.

Skrivet av Dave Lister:

Frågan angående vem som komponerat musiken i Lineage 2 har dock inte helt korrekt svar, Hyo Beom Lim och Inon Zur är bara två av dom tre som komponerat musiken i spelet. Amerikanen Bill Brown ([http://www.billbrownmusic.com/]) har även komponerat rätt mycket av musiken för spelet.

Svaren är helt korrekta - de två har komponerat musiken (vilket inte utesluter att fler kan ha bidragit).


signatur
Medlem

Fan så sjukt. Jag har aldrig vunnit i en tävling någonsin. Trist att man inte fick se alla andras svar, så man vet om rätt svar vann så att säga.

EDIT: Eller jo, jag och en polare vann en enorm chipspåse på Liseberg förut

Medlem

"Ni vann Lineage II-tävlingen"

Låter som att alla har vunnit


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

w00t, jag vann något, ni kommer se mig stolt stå vid sibylla 6 gånger om dagen och ta en glass för at show-offa min Lineage 2 tischa.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag vann också Första gången på FZ i alla fall

Får se om det är bra nog att ge upp LOTRO för...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

"Ni vann Lineage II-tävlingen"

Låter som att alla har vunnit

Everyone's a winner here!

Grattis till vinnaren, riktigt härligt svar


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Grattis till Henrik och resten!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis Pasilainen...förväntade mig inte riktigt att du var aktiv här också.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Svaren är helt korrekta - de två har komponerat musiken (vilket inte utesluter att fler kan ha bidragit).

OT men jag vet inte om jag håller med. Frågan är ställd på ett sådant vis att absolut svar fordras. Annat torde vara lögn eller möjligtvis undanhållning av sanningen. Rätta mig om jag har fel.

Grattis hursomhelst!

Redaktör

Eftersom det bara finns ett korrekt alternativ spelar det mindre roll.


signatur
1
Skriv svar