Silent Hill 5 släpps i september

Robot
Medlem
Silent Hill 5 släpps i september

Alltså jag brukar inte vara kräsen eller så, spelar igenom i princip alla horror spel och sett på de mest bissara eller skrämmande filmerna men Silent Hill är nog tamefan värst... den serien är så otroligt obehaglig att spela så det finns inte jävligt grymt jobbat av utvecklarna av serien.

Inaktiv
Medlem

Tvåan är ett jobbigt mästerverk, så att säga. Tveksamt att detta blir någolunda bra. :\

Medlem

2an var super satan i gatan va läskigt det vra 3an sög hårt häst. Hoppas på detta


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ettan och tvåan var bäst resten är skräp. Hoppas att femman blir bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

1 och 2an dom två bästa spelen i serien 3an var ok.. men fyran var hemskt dålig... jag spelade faktiskt inte ens klart det... ligger och dammar på hyllan kommer alldrig ens försöka klara avdet...

Är skeptiskt till att köpa 5an får se vad folk säger om det först...

Annars är det Resident evil 5, nästa Alone in the dark , och Alan wake som jag ser iframåt på.

Inaktiv

usch va otäckt!! Jag vågar inte!!!!

Gen
Medlem

Läskigt värre

Inaktiv

jaaaaaa, som jag har längtat!!!!

Silent Hill: Origins (PSP) Släpps till PS2 i Maj förressten har jag hört någonstans, vi får väl se om det stämmer...

EDIT: Bokade SH5 för några dagar sedan, weeeee lagom till min födelsedag släpps det


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Så med andra ord måste jag införskaffa en PS3 innan september. Härligt!

Spelen må vara av varierande kvalitet och vissa delar är ju sjukt mycket bättre än andra. Men alla spelen i serien har varit riktigt bra spel och även fyran var trevlig. Visst hade jag hellre sett en fortsättning på den tidigare stilen, men det här ska nog bli en trevlig spelupplevelse det också.

Inaktiv

1an och 2an var bra som fan man hade bruna kallingar när man spelade dem :P. Spelade dock aldrig 3an men 4an spelade man, och man kan lugnt säga att den var inte läskig bara jobbig.

Medlem
Skrivet av impact:

jaaaaaa, som jag har längtat!!!!

Silent Hill: Origins (PSP) Släpps till PS2 i Maj förressten har jag hört någonstans, vi får väl se om det stämmer...

EDIT: Bokade SH5 för några dagar sedan, weeeee lagom till min födelsedag släpps det

Det stämmer, har haft Silent Hill Origins sen början av mars till PS2. Men det släpps inte i europa förns 27 juni.

Man vågar säkert inte spela detta. Shit man får ju mardrömmar av de gamla spelen.


signatur
1
Skriv svar