Två Project Origin-filmer

Medlem
Två Project Origin-filmer

Tja, det ser ju precis likadant ut som de förra spelen men det gör inte mig så mycket då jag tycker de var rätt roliga. Är det fortfarande samma spelmotor?

Inaktiv

sikte för blinda?
såg rätt kasst ut förresten.

Inaktiv

Ser rätt bra ut, men jag väntar mer på NOLF3, om de nu kommer ngt, :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av windowmaker:

Tja, det ser ju precis likadant ut som de förra spelen men det gör inte mig så mycket då jag tycker de var rätt roliga. Är det fortfarande samma spelmotor?

Jao men tro det eller ej så har den faktiskt blivigt upphottad mer än vad som syns, jag tror de kommer märkas när man väl spelar de.

Men annars som du säger det ser väldigt likt ut ettan.

Medlem

undrar om det är bättre än persus mandate... sämsta expansionen/uppföljarn jag lirat :/

Medlem

ser ju gott ut....s

Medlem

Bara jag som tycker grafiken påminner om HL2? :/

Inaktiv

Hah jo skulle tro det, men usch vad likt det var första spelet. Hoppas som Zauii påpekat att de fixat till motorn lite extra, så att man märker någon skillnad väl när man själv lirar.

Medlem

Mja, ser ju nästan ut att vara exakt samma spel som de tidigare, övertyger inte mig...

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Bara jag som tycker grafiken påminner om HL2? :/

Om jag inte minns fel så bygger det på den modad source motor.

Medlem
Skrivet av Boldtaar:
Skrivet av FL3JM:

Bara jag som tycker grafiken påminner om HL2? :/

Om jag inte minns fel så bygger det på den modad source motor.

Nä.. är rätt säker på att Monolith har sin egen motor.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Kommer äga, precis som första.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Det är snyggare och jag ser ganska många skillnader grafik mässigt, och bara dom gör det lika bra som det första spelet så är jag nöjd, ingen av expansionerna har ju gjort något bättre egentligen, om Monolith gör si enga expansion lika bra so orginalet men dom självklara uppdateringarna och förbättringarna e jag nöjd.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Inte lika fyrkantigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

dom kör väl med lithtech motorn, samma som i tron 2.0?
får iallafall för mig det då det finns en del likheter mellan tron 2.0 och f.e.a.r.

visst är grafiken brutalt mycket bättre i fear men man kan ju såklart göra radikala förändringar med en spelmotor...

för övrigt känns det som att den som spelar spelet i dessa filmer spelar med handkontroll, då han följer fienderna för segt för att använda mus/tangentbord

ser ut som han drar rakt åt höger/vänster utan att darra uppåt/neråt; som man hade gjort med en mus

med andra ord känns det som att det kommer bli ett halvtaskigt multiplattofrmspel där inte pc'n ligger i första hand

Medlem
Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Ser rätt bra ut, men jag väntar mer på NOLF3, om de nu kommer ngt, :/

NoOne Lives Forever ja! Vilka höjdarspel! En 3:a hade suttit fint, men tror nog tyvärr att Monolith inte är sugna på att ta upp den tråden igen...

Medlem

Något jag verkligen gillade i första fear var molnen av damm och rök som uppstod under eldstriderna. Det tillsammans med ljuseffekter från gungade lampor etc gjorde att det ibland såg riktigt grymt ut.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det lär ju helt klart vara deras egen motor lithtech, som fzusr skrev. Eller döptes den om till Jupiter? De hade väl några varianter att välja på på den motorn om jag inte minns fel.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

nice.. hoppas dock att spelet släpps snart annars kan grafiken bli för gammalt...

Medlem

Känns verkligen som att man måste spela igenom hela spelet innan iaf jag bildar mig en uppfattning

1
Skriv svar